anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Oare chiar este nevoie, sa invatam atatea chestii inutile? De ce e scoala din Romania asa? Nu ar trebui sa facem practica in loc de atata teorie? Invatam doar niste prostii care nu o sa ne ajute, si pe care o sa le uitam cum am iesit din clasa...si mai sunt si profesorii care nu inteleg ca nu putem sa stim la fiecare materie,fiecare s-a nascut sa-i placa altceva,suntem diferiti si asta ne facem speciali si unici,dar nuuuu,toti sa stim matematica,toti romana, toti sa tocim si sa devenim niste roboti, unde ne indreptam? Voi ce parere aveti despre scoala din Romania? Vreau sa dezbatem subiectu big grin

14 răspunsuri:
| LovellyAngel a răspuns:

In America se pune accent pe chestii practice, iti alegi cursurile la liceu. In Romania nu se face asa, pentru ca e Romania, avem capul impuiat cu toate prostiile!

| anonim_4396 explică (pentru LovellyAngel):

De aia Romania scoate prosti pe banda rulanta...sad

suntserios
| suntserios a răspuns:

Scoala te formeaza si nu poti sti ce vrei sau ce iti place pana nu dai cu capul de toate. de aia exista facultati sa te axezi doar pe ce vrei tu. deaccord cu tine insa, majoritatea profesorilor au un stil invechi si asta indeparteaza elevii de studiu

| Radu284 a răspuns:

Ba da, sunt cu totul de acord cu tine. Eu nu am mai invatat mare lucru de la scoala din clasa a 4-a. Adica aproape tot ce am invatat la scoala am uitat, iar aproape tot ce stiu am invatat singur.

| Duucu a răspuns:

Practica... unde practica? În școala mea, nici măcar mănuși pentru experimente nu există. România e săracă, nu ne permitem practică, așa că încercăm să învățăm teorie.Cu materiile ai dreptate, dar totuși trebuie să știi și cultură generală.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: