anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Oare chiar este nevoie, sa invatam atatea chestii inutile? De ce e scoala din Romania asa? Nu ar trebui sa facem practica in loc de atata teorie? Invatam doar niste prostii care nu o sa ne ajute, si pe care o sa le uitam cum am iesit din clasa...si mai sunt si profesorii care nu inteleg ca nu putem sa stim la fiecare materie,fiecare s-a nascut sa-i placa altceva,suntem diferiti si asta ne facem speciali si unici,dar nuuuu,toti sa stim matematica,toti romana, toti sa tocim si sa devenim niste roboti, unde ne indreptam? Voi ce parere aveti despre scoala din Romania? Vreau sa dezbatem subiectu big grin

14 răspunsuri:
| LovellyAngel a răspuns:

In America se pune accent pe chestii practice, iti alegi cursurile la liceu. In Romania nu se face asa, pentru ca e Romania, avem capul impuiat cu toate prostiile!

| anonim_4396 explică (pentru LovellyAngel):

De aia Romania scoate prosti pe banda rulanta...sad

suntserios
| suntserios a răspuns:

Scoala te formeaza si nu poti sti ce vrei sau ce iti place pana nu dai cu capul de toate. de aia exista facultati sa te axezi doar pe ce vrei tu. deaccord cu tine insa, majoritatea profesorilor au un stil invechi si asta indeparteaza elevii de studiu

| Radu284 a răspuns:

Ba da, sunt cu totul de acord cu tine. Eu nu am mai invatat mare lucru de la scoala din clasa a 4-a. Adica aproape tot ce am invatat la scoala am uitat, iar aproape tot ce stiu am invatat singur.

| Duucu a răspuns:

Practica... unde practica? În școala mea, nici măcar mănuși pentru experimente nu există. România e săracă, nu ne permitem practică, așa că încercăm să învățăm teorie.Cu materiile ai dreptate, dar totuși trebuie să știi și cultură generală.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Fiecare om e făcut pentru ceva anume. De exemplu,eu sunt bun la română,franceză,biologie,chimie,fizică și așa mai departe în afară de matematică,la care nu prea mă pricep. Astea le înveți pentru tine,nu pentru mama, bunica, sora, etc, depinde ce dorești să ajungi. Succes!

| neca a răspuns:

Scolile nu sunt facute cu scopul sa ajute fiecare individ sa isi afle talentul si sa se asigure ca el va putea trai din acel talent dar asta nu inseamna ca sunt inutile.
mai degraba sunt pentru a oferi unui individ o cultura generala.

| bebicuts a răspuns:

Exact aceleasi intrebari mi-le pun si eu mereu cu ce ma ajuta pe mine ecuatiile, la ce ma ajuta pe mine sa stiua aria patratului si alte chestii din matematica? Si la romana la fel-atatea lucruri.In loc sa ne faca sa pricepem esentialul ei ne baga fel si fel de porcarii! verbe exprimate prin adjectiv substantival...cine tine minte atatea astea? si cu ce te ajuta? sa fie domne cateva parti:substantiv, adjectiv, verb, pronume, adverb.nu 9999999 de mi de chestii sa iti incui capul! La fel si la geografie-iti preda 12 munti intr-o lectie si data viitoare te intreaba de fiecare din ce tip de roca sunt facuti... what?
Sistemul e de nimic!

| anonim_4396 explică (pentru bebicuts):

Exact.....fix asa e si la mine...sad Si eu la mine am mate info si turism la liceu atat la turism e super usor, la mate super greu, cred ca ma duc la tursim laughing

| Sexyboo a răspuns:

Nu sunt de acord cu tine! Fara scoala ce ai face in viata? Cand va trebui sa iti ajuti copii la teme?
Copii, invatati! Nu veti putea face nimic fara scoala.Veti fi un nimic!
Sper ca m-ati inteles!

| Duucu a răspuns (pentru Sexyboo):

Tocmai ai dat dovadă că nu ai școală.
Tipul care a pus întrebarea a spus că este mult mai bine să ne axăm doar pe materiile care ne plac, și să facem mult mai multă practică decăt teorie, că doar asta ne ajută.

| Shukala a răspuns:

Ai dreptate dar de exemplu nu poti sa stii doar o materie cum ar fi sportu`, trebuie sa stii si matematica( in sport este vorba si despre matematica) daca nu stii romana cum stii sa vb? Te faci de ras in societate( sincer, si eu cred la fel da. ce sa-i faci?) Sper ca te-am ajutat happy

| anonim_4396 explică (pentru Shukala):

Mai dar n-am spus sa invatam doar o materie, suntem diferiti, si am spus ca mi se pare prostesc ca invatam atatea chestii care nu le intalnim nicaieri, si matematica are chestii esentiale foarte ajutatoare, dar restul sunt de umplutura si innebunesc copii degeaba.

| IsabelaHS a răspuns:

Te ințeleg.dar dați silința de a invața cat mai mult.Nu pune baza pe alți copii care se cred ''jmecheri'' si care zic ca nu au nevoie de scoala.Invaţa ca sa iţi croieşti un viitor si sa nu stai cu sapa in mana.Nici eu nu sunt un fel de genie a clasei, toţi facem greseli, dar din greşeli invăţăm.Te sfătuiesc sa te ţii de scoala pentru ca esti foarte importanta in viitorul tau... Daca parinţi tăi te lasa, ai putea sa faci meditaţi cu un profesor mai bun care stie sa iţi explice mai bine.Multă baftă!