| mising23 a întrebat:

Maine vad daca m-a lasat sau nu vaca de mate corigent.In fine, sa trecem la subiect.Pt. cei care au mai fost corigenti pe vara la mate,cum a fost? Greu? Ati invatat toata vara incat nu ati mai avut timp de iesiti prin oras etc.(nu vreau sa imi stric vara deaorece o profa are ceva cu mine si sa ma lase).
Nu pot sa spun ca sunt un elev slab, invat destul de bine(doar la materiile care se bazeaza si pe matematica nu prea sunt bun, fizica, chimie etc...)


Orice sfat ajuta!

2 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Daca nu a putut sa te treaca pentru ca nu ai vrut sa inveti nimic nu inseamna ca e vaca.
Profesorii pot fi rai dar majoritatea nu sunt absurzi. Daca te duci la corigenta si ii scrii ceva cat de cat bine acolo te trece, daca ii dai foaia goala e mai greu pentru ca si daca ar vrea cand vine un control si vede ca ti-a pus 5 pe nimic ce face? Prea putini profesori au inima sa lase un elev repetent.

| mising23 explică (pentru Bondarel99):

Esste vaca deoarece imi pune note sin prostiede exemplu mi-a pus un 3 pentru oral, cand ceilalti nu avea pentru oral, cand ma scoate la tabla si scriu ceva gresit ma trimite inapoi, iar pe o colega a facut aceeasi greseala de 3 ori si nu i-a zis nimic, cand i am dat astazi un test nici nu s-a uitat pe el si mi-a pus nota, pe cand la un coleg s-a uitat (si aveam scris 5 din 6 exercitii) etc, infine, poate firea mea este mai dura si asa ma ia ea. oricum multumesc pentru sfat!