anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut! Sunt in anul 2 la medicina si am 6 restante. Mentionez ca nu am invatat deloc in timpul anului (am avut probleme de concentrare, am mers la psiholog). Acum am o saptamana la dispozitie pana incepe sesiunea de restante si ma gandesc sa iau 3 acum, iar pe restul la toamna. Credeti ca am sanse sau ar trebui sa ma las de facultate? Incep serios sa ma gandesc ca poate locul meu nu e aici din moment ce nu am luat majoritatea examenelor.

Răspuns Câştigător
| Eireann a răspuns:

Daca ai restantele la anatomie, fiziologie, biocel si biochimie evident nu e la fel cu restante la statistica si info medicala. Probabil ca ai subestimat efortul necesar. Sanse ai pana in ultima clipa, incearca si macar te convingi daca faci fata sau nu.

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Asa se pare, ca locul tau nu este in domeniul acesta, odata ce ai 6 restante reale si nici o dispozitie sa inveti.
Poate nu ar fi rau sa-ti re-evaluezi prioritatile in viata si sa te gandesti foarte-foarte serios, daca esti dispus sa tragi foarte tare urmatorii 9 ani (fiindca anul asta este ca si pierdut din cauza restantelor), la o facultate care nu-ti lasa timp de nimic altceva in urmatorii 9 ani din viata, decat invatat si muncit pe rupte.
Ma refer la 6 ani de facultate si 4 de rezidentiat unde trebuie sa muncesti cu maxima seriozitate si concentrare, fiindca nu te poti juca cu vietile oamenilor.

| wildthing a răspuns:

Medicina nu e inginerie, economie sau mai stiu eu ce altceva. Daca un IT-ist greseste o linie de program se intoarce si o remediaza, in schimb medicul se joaca direct cu viata oamenilor. Daca nu esti didicat/a 100% eu consider ca nu e locul tau la medicina.

| Meme10Memu a răspuns:

Nu trebuie sa te descurajezi. Daca iti place sa ajuti oameni bolnavi, aceasta motivatie iti va da taria sa ajungi un doctor bun care nu umbla doar dupa bani ci in primul rand isi doreste sa vada oameni sanatosi care se recupereaza dintr-o boala.