anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut! Sunt in anul 2 la medicina si am 6 restante. Mentionez ca nu am invatat deloc in timpul anului (am avut probleme de concentrare, am mers la psiholog). Acum am o saptamana la dispozitie pana incepe sesiunea de restante si ma gandesc sa iau 3 acum, iar pe restul la toamna. Credeti ca am sanse sau ar trebui sa ma las de facultate? Incep serios sa ma gandesc ca poate locul meu nu e aici din moment ce nu am luat majoritatea examenelor.

Răspuns Câştigător
| Eireann a răspuns:

Daca ai restantele la anatomie, fiziologie, biocel si biochimie evident nu e la fel cu restante la statistica si info medicala. Probabil ca ai subestimat efortul necesar. Sanse ai pana in ultima clipa, incearca si macar te convingi daca faci fata sau nu.

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Asa se pare, ca locul tau nu este in domeniul acesta, odata ce ai 6 restante reale si nici o dispozitie sa inveti.
Poate nu ar fi rau sa-ti re-evaluezi prioritatile in viata si sa te gandesti foarte-foarte serios, daca esti dispus sa tragi foarte tare urmatorii 9 ani (fiindca anul asta este ca si pierdut din cauza restantelor), la o facultate care nu-ti lasa timp de nimic altceva in urmatorii 9 ani din viata, decat invatat si muncit pe rupte.
Ma refer la 6 ani de facultate si 4 de rezidentiat unde trebuie sa muncesti cu maxima seriozitate si concentrare, fiindca nu te poti juca cu vietile oamenilor.

| wildthing a răspuns:

Medicina nu e inginerie, economie sau mai stiu eu ce altceva. Daca un IT-ist greseste o linie de program se intoarce si o remediaza, in schimb medicul se joaca direct cu viata oamenilor. Daca nu esti didicat/a 100% eu consider ca nu e locul tau la medicina.

| Meme10Memu a răspuns:

Nu trebuie sa te descurajezi. Daca iti place sa ajuti oameni bolnavi, aceasta motivatie iti va da taria sa ajungi un doctor bun care nu umbla doar dupa bani ci in primul rand isi doreste sa vada oameni sanatosi care se recupereaza dintr-o boala.

Isus a spus ca oamenii bolnavi au nevoie de doctor. Isus s-a referit la sine ca cel care prin valoarea jerftei sale perfecte este cel mai mare doctor datorita bunatatii nemeritate a lui Iehova Dumnezeu care din iubire l-a trimis pe fiul sau unic nascut sa moara pentru ca noi oamenii sa avem baza legala pentru dobandirea vietii vesnice, o sanatate perfecta si fara pacat sau cu pacatele iertate.

| Eireann a răspuns:

Din experienta pot sa iti spun ca anul 1 este parfum si roua florilor pe langa ce urmeaza. Marea majoritate a studentilor la medicina o sa aiba si restante, nu e nici o tragedie. Totusi sunt 6, nu 2 deci poate trebuie sa faci o decizie: fie iei foarte in serios facultate, fie cauti alt domeniu. E greu si ce urmeaza o sa fie si mai greu. Dar nu e numai munca, invatat si suspine - eu si multi din colegii mei ne-am si distrat, dar trebuie sa inveti sa manageriezi timpul.

| sierra1 a răspuns:

"la medicina si am 6 restante. Mentionez ca nu am invatat deloc ...am sanse sau ar trebui sa ma las de facultate?"

eu zic să te lași, mă gândesc cu groază că aș putea nimeri vreodată in cabinetul in care - prin absurd - ai fi medic

| Lukasssz a răspuns:

Eu zic sa te reprofilezi, 6 restante la medicina e destul de rau, plus ca doctor inveti 20+ de ani si iei un salariu mizer ca un angajat de la Kfc in Franta sau Spania.

| IlieRg a răspuns (pentru Eireann):

Din ce am auzit, anul 3 e mai frumos pentru ca intri in spital si vezi ce inseamna sa fii doctor. Sincer acum, crezi ca am vreo sansa la a lua restantele daca ma pun pe treaba? Anul acesta a fost unul horror pentru mine dpdv personal, am mers la psiholog si am inceput sa fac pasi spre vindecare. Mi-ar placea mult sa pot ajuta oamenii, si chiar imi place medicina, incerc doar sa imi dau seama daca locul meu e aici sau nu.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cred că ai șanse.

| IlieRg a răspuns (pentru Eireann):

Sunt in anul 2, deci am trecut de biochimie. Am avut o singura restanta anul trecut, la anato, si am luat-o in prima sesiune de restante. Acum e problema, ca anul asta oricum e irosit, macar ma chinui sa-l termin si ma las dupa.