anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

..
Sunt elev in clasa a8-a si imi este foarte frica de evaluarea nationala la matematica.
Lucrez zilnic aproapte 7, 8, 9 variante dar parca degeaba...La subiectul 1 stiu sa fac tot, dar la 2 sunt varza, nici nu mai stiu ce tipuri de exercitii sa mai lucrez pentru subiectul 2 in asa fel sa fie similare cu cele care se vor da anul acesta... vreau sa iau punctaj maxim la subiectul 2!
Ce tipuri de exercitii in recomandati? Dar sa fie toate!
Sper ca ati inteles ce vreau sa zic.
Va rog enorm de mult!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| laSoledad a răspuns: