| Petre_Dragos_1998 a întrebat:

Salutare TPU, eu sunt elev la liceul cu frecvență redusă, trec clasa a-12-a, și vreau să mă transfer la liceul normal, de zi.
Așa, și azi am fost la liceul unde sunt în prezent acolo fără frecvență, și mi s-a spus că se poate, dar cu anumite condiții. și anume nota la fiecare materie, și cea generală pe anumitul an să fie de 7, 00.
Eu m-am informat de media mea. și nu am 7, 00. pentru că acolo la frecvență redusă nu se pun note mai mari de 6. pentru că se pune problema doar de trecere, nu și de medie măricică.
Și voiam să încerc ca în primul semestru să iau nota 7, 00 la tot... dar apoi mi s-a mai spus că dacă vreau acum să mă transfer în clasa a-12-a, nu pot, pentru că din cauza frecvenței reduse, eu o să intru clasa a-11-a dacă aș vrea să mă transfer...
Este adevărat?
Și pot face ceva? Vă rog. am nevoie de ajutor. neapărat.

7 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Este adevarat ce ti s-a spus si n-ai ce face daca nu indeplinesti conditia de medie.
Conform ROFUIP, citez:
"  "ART. 219.Beneficiarii primari ai educaţiei au dreptul să se transfere de la o clasă la alta, de la o unitate de învăţământ la alta, de la o filieră la alta, de la un profil la altul, de la o specializare/calificare profesională la alta, de la o formă de învăţământ la alta, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al unităţii de învăţământ la care se face transferul.
  ART. 220.Transferul beneficiarilor primari ai educaţiei se face cu aprobarea consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care se solicită transferul şi cu avizul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ de la care se transferă.
ART. 224. Elevii din învăţământul liceal, din învăţământul profesional şi din învăţământul postliceal se pot transfera de la o formă de învăţământ la alta astfel: