| vlad1991 a întrebat:

Sunt student la facultate si ma transfer la o univ din strainatate. Foile matricole sunt confidentiale si altcineva strain trebuie sa aiba imputernicire data de mine. Poate universitatea din strainatate sa afle foaia matricola de la univ din Romania in caz in care suna, trimite e-mailuri?

6 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Da, daca face o solicitare oficiala motivata de faptul ca ii esti candidat/student. Este vorba de o institutie care are acces, prin acorduri internationale, la date de genul asta privindu-i pe studentii sai, pentru a se proteja de patrunderea unor neaveniti in institutie.

| vlad1991 explică (pentru Brigaela):

Dar nu e o infractiune ce face universitatea din Romania deoarece sunt date confidentiale si numai eu pot da datele mele?

| Dianne18 a răspuns (pentru vlad1991):

Sunt date confidentiale numai fata de terti. Cine este abilitat sa le consulte o poate face.

| Brigaela a răspuns (pentru vlad1991):

Nu, fiindca atunci cand tu te inscrii la o alta facultate, ca candidat la examen sau student, sau fellow, iti dai acordul ca aceste date sa fie dezvaluite facultatii, este o cerinta obligatorie. daca le vrei secrete fata de o institutie, esti obligat sa nu relationezi cu institutia respectiva. Nu vor fi facute publice, vor fi dezvaluite doar unei institutii pe care incerci tu sa o accesezi, iar in momentul in care faci asta, iti dai automat acordul ca datele tale scolare sa fie cunoscute de acea institutie. Este spre binele tau si al institutiei respective, ea va fi ferita de a primi impostori, iar tu vei fi ferit de a avea colegi impostori

| vlad1991 explică (pentru Brigaela):

Dar tot nu inteleg. Universitatea din strainatate nu are nici o semnatura de a mea. Nu am semnat nici un fel de document cu ei, nu le-am dat imputernicire.

| Brigaela a răspuns (pentru vlad1991):