| Andersann a întrebat:

Va salut.

Sunt elev in clasa a XII-a si telul meu este sa fiu admis in aceasta vara la Academia de Politie A.I. Cuza.

De la inceputul anului scolar ( 15 sept ) am inceput sa ma meditez la cele 3 materii necesare: Engleza, romana, istorie. La inceput am mers foarte bine la istorie, care este si materia mea favorita, profesoara laudandu-ma in mod constat peste tot ( colegi de meditatie, parinti, etc ) cum ca as fi un copil foarte bun si ar avea mare incredere in mine. Ei bine, de pe la 9-10 decembrie am scazut in randament, nu am mai invatat asa cum o faceam inainte.Pe la 20 decembrie am cunoscut si o fata din alt oras, am vorbit cu ea, mi-am facut mari sperante, dar am fost dezamagit si efectiv toata vacanta de iarna nu am putut sa invat deoarece ma tot gandeam la ea. Cred ca inca ma gandesc, dar problema este ca tot nu reusesc sa imi gasesc motivatia sa mai invat la istorie asa cum o faceam. Pur si simplu mi-am pierdut motivatia, pana acum am incercat sa ma mint ca am avut problema cu fata aceea, nu mi-a stat gandul la invatat, dar se pare ca si acum, dupa ce am reusit sa depasesc intr-o oarecare masura acel moment tot nu reusesc sa ma motivez. Am avut o discutie cu profesoara, i-am explicat si ei ce am patit, m-a incurajat, mi-a spus ca are mare incredere in mine, ca stie ca pot sa reusesc, ca e mai bine ca s-a intamplat asa...Nu stiu efectiv ce se intampla cu mine, imi doresc enorm sa reusesc si sa fiu admis, dar parca nu mai am acea motivatie de a invata.ce credeti? ce as putea face? Va multumesc.

2 răspunsuri:
| Deniii6 a răspuns: