anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie de sfaturi urgent.Sunt studenta si am probleme cu colegele de apartament.Mai exact cu cea mai mare dintre ele.Este cu doua fete.
Facem o introducere sa stiti despre ce e vorba.In camera mai mare sta X care plateste 450 [ chiria este 11 mil], iar Y sta cu mine in camera.Y este o fosta colega din liceu, o cunosc de 7 ani.Stand cu ea in chirie am realizat ca nu ma inteleg cu ea, m-am certat cu ea de vreo 4-5 ori pe tema vaselor, ca nu le spala si nu-si face treburile in casa. Urla si este insuportabila nu ii poti spune ce te deranjeaza ca deja urla.Next.

Eu am decis sa ma mut acasa si sa fac naveta in schimb, pe la sfarsitul lunii mai deoarece imi permite orarul de la facultate si totodata ies mai ieftin cu banii.
In data de 21 m-am certat din nou pentru a 5-a oara cu Y [ colega de camera] ca nu a vrut sa isi spele vasele inainte sa plece la facultate si eu aveam nevoie de chiuveta ca urma sa gatesc.Ok ne-am certat dupa care mi-am sunat parintii si le-am spus ca eu cu asa ceva nu mai stau in casa si ca de la sf lunii mai vin acasa sau mai repede daca imi gasesc o fata care sa vina in locul meu.
A doua zi vine mama la chirie si stam toate 4 de vorba si le explica la fete cum sta treaba insa pe Y colega mea de camera nu prea o duce capul si a inteles pe dos.Adica ea are de gand ca eu sa platesc lunile iunie, iulie, august daca nu mai stau acolo ( in sept-octombrie ma mut in garsoniera cu iubitul). Adica eu am anuntat-o pe Y inainte cu 2 luni sa plec ca sa-si caute colega de camera iar ea pretinde ca eu sa platesc in continuare chiria chiar daca nu stau acolo.Nu-i vina mea ca ea nu-si gaseste colega din cauza faptului ca e prea selectiva.