| Mirunnnnnaa a întrebat:


Am nevoie de o parere obiectivă. Am o relație de aproape un an, eu mai mică cu 5 ani decât el. El are 29 eu 24. Totul a început dintr-o intamplare, am ieșit la cafea instr-o seară cu câțiva prieteni și a apărut și el, el tocmai se despărțise de prietena lui, cu doar o săptămână înainte să mă cunoască. Eu nu am știut acest lucru, asa că am început să vorbim. M-am îndrăgostit și am crezut că totul va fi un basm dar nu, se uită după altele, face remarci de genul " ce bună este asta", tipa la mine, nu contează că sunt oameni în jur, el ridică totul. Pentru că crede că este normal, i-am spus sa nu mai faca asta dar mi-a replicat că deh " dacă nu înțelegi". M-a bruscat, cand ne certam chiar dacă el este vinovat, mă face să mă simt de parcă eu sunt de vină. Eu sunt încă studentă, așa că am hotărât că pe perioada verii mă pot muta eu la el, în Brașov, eu fiind din Constanța. M-am mutat la el, de la 1 iunie am renunțat la tot și-am plecat intr-un loc unde-l stiam doar pe el, remarcile către tipe au continuat, am la lucru ( mi-am gasit de lucru la el) o colegă care se tot gudură pe lângă el, el spune că nu observă dar se uită la ea. Am observat că atunci când colega mea mai greșeste el îi i-a apararea, colega mea când are ocazia mă jignește, mă face să mă simt insuficientă și că nu sunt bună. El știe cum mă jigneste, dar tace, și-mi spune să nu mă mai enervez, dar el tot îi ia apararea.
Sunt momente în care el incepe sa tragă de mine să facem "amor", i-am spus ca nu este în regulă dar el mi-a replicat că asa își arată "iubirea". Mă simt ciudat, că nu îmi mai găsesc locul, că sunt incompletă.
O bună perioadă de timp, la început, m-am simțit inferioară fostei lui.
Mă face să mă simt inferioară, că nu pot.
De curând am aflat că mai sunt și însărcinată în 3 săptămâni, nu i-am spus inca.
Nu știu ce să fac, ce să cred?
Mă simt singură, mă simt insuficientă.
Când eram acasă, eram veselă, radeam, mă îngrijeam, în schimb, acum plâng, sufăr, nu mai știu ce este aceea "căldură", îngrijire, respect.
Am avut certuri, m-a bruscat, tipă la mine - asta este iubirea?!
Ce să fac?! Ce să cred?

14 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Pleaca la mata si reincepe o viata noua cu copil si fara un tata care sal creasca. Din cauza cacatiilor ca ala fug romancele de noi dar pe alta parte e bine

| mihai69 a răspuns:

O fi iubire, dar față de cineva care nu o merită.
Fugi de el și mergi la școală, termin-o și vei avea parte și de iubire adevărată dacă nu mai te lași păcălită de alt escroc sentimental.

| Freya1 a răspuns:

De la bun inceput ti-a dat semne ca nu este ok ca si om, de ce ai mai plecat cu el la Brasov? In fine, nu am sa inteleg niciodata cum atunci cand intalnesti un om nu stai sa il cunosti, sau nu renunti cand vezi ca face asemenea rahaturi.
E clar ca s-a folosit de tine ca sa nu fie singur, sa aiba pe cineva care sa il astepte acasa si sa ii ofere sex cand nu are din alta parte.Te injoseste inselandu-te pe fata si te face de tot rahatul intre prieteni si o firma intreaga deoarece fi sigura ca ei stiu ca iubi tau cu aia se gudura si altfel.
Nu ii spune de nici un copil, renunta la el pentru ca vei fi o femeie singura ce momentan nu ii vei putea oferi nici un viitor si te va mai si lega de el o viata fie ca vrei sau nu.Pleaca inapoi acasa dupa ce faci niste banuti de o chirie si nu ii spune.

| anonimg a răspuns:

Te desparti de el fără să mai stai pe gânduri. Faci asta dacă poți fără să fie el acasă. Îl anunți că ești însărcinată ca să se pregătească pentru pensie alimentară. Alte animale mai domestice decât el nu ai găsit? Animalele sălbatice își au locul numai în pădure. Măcar 7 ani pentru că la primii 7 se pare că a rămas repetent.

| Frank51 a răspuns:

Cunosc stereotipul. Am un prieten asa. Nu doar ca spune tare de fata cu prietena, dar le si aranjeaza pe toate. Deci stai linistita ca daca a fost in stare sa spuna, atunci e clar. Sfatul meu e sa il lasi, este greu dar e singura solutie, asta daca nu il accepti asa cum e.

| Holiday a răspuns:

Te desparti de el si renunti si la ideea de a naste copilul. E singura varianta logica si benefica pe termen lung.
Restu-i doar poezie.

| Sn4k3 a răspuns:

Pai cine te pune sa stai cu el sau cine te-a pus sa mai stai dupa ce a inceput cu astea. Asta nu inteleg multi oameni, sunt peste 7 miliarde de oameni pe planeta si ei continua sa stea cu cineva cu care nu sunt fericiti, dupa se mai si plang ca-i urata viata si asa mai departe. E urata ca asa ti-o faci, vezi ca te plangi din cauza lui si nu esti fericita si tot stai pe ganduri daca sa il lasi sau nu. Fa ce ai chef si ce simti in viata, nu iti place de el, desparte-te, e simplu.

| xerxes1 a răspuns:

Ai o relatie toxica.
Ai avut semnale dar ai continuat sa mergi inainte.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cum naiba sa te muti cu el cand se poarta asa cu tine? Si in alt oras. Si dupa asa putin timp. Avort si te desparti de el. Unele femei efectiv nu ganditi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ce sa faci? Nu mai ai ce sa faci, prostia se plateste, esti un caz pierdut. Ce sa crezi? Ca esti proasta, atat. Nu-i nimic, proaste sunt multe, sunt majoritare la noi in tara, deci nu-ti fa griji, nu esti un caz special, asa e pe la noi. Asta va place, asta aveti. Daca inca mai e rostul, faci avort, te ajuta parintii aici daca stiu ce-i mai bun pentru tine si daca tu stii ce-i mai bun pentru tine sa le si spui, desi ma indoiesc, scapi de animal si data viitoare poate alegi cu capul... si de asta ma indoiesc.

Nu, nu asta e iubirea, iubirea e aia pe care voi nu o s-o cunoasteti niciodata, e imposibil, din moment ce va alegeti numai animale. Aia va plac si nu va puteti abtine. Va distrugeti vietile si dupa aia mai au si altii de suferit din prostia voastra. E plin forumul aici de disperati si disperate si depresivi si depresive. Mi se face scarba de asa natie ce-am ajuns sa fim. Ignoranta si prostia sunt la putere. Prostii se inmultesc si oamenii care ar fi putut fi normali stau spectatori la show-ul vostru trist si prostesc. V-au innebunit televizoarele si internetul, aveti capul sec si va jucati cu viata. Mai vreti sa stiti ce-i aia iubire laughing Tragi-comedie...

| Uvox a răspuns:

Pune-o ordine in viata ta!
Un copil cu un asemena om înseamnă anii de chin si o viata pe care nu ti-o doresti.
Renunta pana cand nu e prea târziu.
O sa vina si vremea ta.

| GanduriDeCafea a răspuns:

Nu cred ca exista o definiție specifica a iubirii, fiecare are modul sau de a iubi. Parerea mea este ca ar fi bine sa mergi pe ceea ce simti tu, daca nu te simți iubita, daca el nu isi arata interesul fata de tine sau daca tot timpul te tratează cu indiferență atunci ar fi momentul sa il intrebi in fata ce simte el si in ce directie se îndreaptă relatia voastra. Acum mai ales ca este vorba de un copil conteaza foarte mult sa afli ce fel de barbat ai langa tine, sa vezi daca merita sa fie tata pentru că viitorul acelui copil va depinde si de el nu numai de tine. Toata lumea cred ca se cearta cu cei iubiti dar faptul ca te bruscheaza si ca are tendinte sa fie violent fara ca tu sa ai vreo vina nu este un semn bun. Toti barbatii mai trag un ochi si pe la altele, hormonii răsucesc mințile dar in definitiv raman doar cu uitatul, iar remarcile de tip ce buna e aia isi au rostul doar ca o tachinare fata de iubita. Dar nu am de unde sa stiu ceea ce gândește, acest lucru va trebui sa il afli tu...

| HaneloreOlga9 a răspuns:

La varsta ta ar fi trebuit sa.ti dai seama de inainte sa ramai insarcinata ca trebuie sa pleci, esti constienta ca dobitocul nu se va opri aici

| Venus21 a răspuns:

Întrebi dacă asta e iubire dar tu deja știi răspunsul. Stii ce ai de făcut, trebuie doar sa iti faci curaj sa acționezi în consecință. Dacă dupa aproape un an deja tipa la tine, te lovește si te face sa te simti inferioară cum crezi ca va fi relația ta dupa 3, 4, 5 ani. Atunci când o sa va lege acel copil o sa rămâi legată de el probabil pentru totdeauna. Asta Vrei?