| Mirunnnnnaa a întrebat:


Am nevoie de o parere obiectivă. Am o relație de aproape un an, eu mai mică cu 5 ani decât el. El are 29 eu 24. Totul a început dintr-o intamplare, am ieșit la cafea instr-o seară cu câțiva prieteni și a apărut și el, el tocmai se despărțise de prietena lui, cu doar o săptămână înainte să mă cunoască. Eu nu am știut acest lucru, asa că am început să vorbim. M-am îndrăgostit și am crezut că totul va fi un basm dar nu, se uită după altele, face remarci de genul " ce bună este asta", tipa la mine, nu contează că sunt oameni în jur, el ridică totul. Pentru că crede că este normal, i-am spus sa nu mai faca asta dar mi-a replicat că deh " dacă nu înțelegi". M-a bruscat, cand ne certam chiar dacă el este vinovat, mă face să mă simt de parcă eu sunt de vină. Eu sunt încă studentă, așa că am hotărât că pe perioada verii mă pot muta eu la el, în Brașov, eu fiind din Constanța. M-am mutat la el, de la 1 iunie am renunțat la tot și-am plecat intr-un loc unde-l stiam doar pe el, remarcile către tipe au continuat, am la lucru ( mi-am gasit de lucru la el) o colegă care se tot gudură pe lângă el, el spune că nu observă dar se uită la ea. Am observat că atunci când colega mea mai greșeste el îi i-a apararea, colega mea când are ocazia mă jignește, mă face să mă simt insuficientă și că nu sunt bună. El știe cum mă jigneste, dar tace, și-mi spune să nu mă mai enervez, dar el tot îi ia apararea.
Sunt momente în care el incepe sa tragă de mine să facem "amor", i-am spus ca nu este în regulă dar el mi-a replicat că asa își arată "iubirea". Mă simt ciudat, că nu îmi mai găsesc locul, că sunt incompletă.
O bună perioadă de timp, la început, m-am simțit inferioară fostei lui.
Mă face să mă simt inferioară, că nu pot.
De curând am aflat că mai sunt și însărcinată în 3 săptămâni, nu i-am spus inca.
Nu știu ce să fac, ce să cred?
Mă simt singură, mă simt insuficientă.