anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a-VIII-a si am o problema cu unul din cadrele didactice, mai precis cu profesoara de Romana. Sa incep cu inceputul, sunt venita de anul trecut in scoala, sunt noua ( ca si scoasa din cutie ), dar de un an ar fi trebuit sa ma integrez, insa sunt o persoana mai introvertita, nu prea ma stie multa lume, deoarece nu doresc. Problema este: Sunt cea mai buna din clasa mea, toti profesorii cand se intalnesc cu parintii mei ma lauda si spun ca sunt un elev bun, foarte bun. Acest lucru nu se intampla si la ora de Romana.
Avem o profesoara ( fosta directoare ) care nu ma suporta. Ea face meditatii cu patru dintre copiii instariti ai clasei, acestia ii dau bani, se intalnesc in pauze si discuta...etc. De fiecare data cand unul dintre acesti copii este ascultat si nu stie raspunsul la intrebarea respectiva, ma fixeaza pe mine cu privirea ( se uita lung si ciudat, parca e posedata ) si ma ridica in picioare sa ma intrebe pe mine intrebarea menita inteligentelor si extravagantelor ei eleve, care fac meditatii saptamanal in incinta dansei. La un moment dat nu am stiut sa raspund la intrebare, a mai pus alte intrebari, i-am raspuns la toate perfect si ce sa vezi... nota 6 ( uh, raspunsesem de 8-9), iar eleva cu pricina "Stai jos! Invata pentru data viitoare."