| timidu89 a întrebat:

Cum ati face sa aflati ca sotia are probleme cu inima doar dupa ce naste? Ea luand tratament de ceva timp, din ce mi-a zis o matusa in timpul sarcinii o perioada nu a mai luat tratamentul. Avand tensiune mare, copilul la aproape 4 ani are handicap grav, autism din ce am inteles. Stie cateva cuvinte din ce mi-a povestit, dar de ii spui spune mama nu spune oricat insisti. Si culmea e ca se gandeste sa mai faca copil in viitor. Mie nu mi se pare intreaga la cap deloc tipa asta. Voi ce parere aveti?

7 răspunsuri:
| Eireann a răspuns:

"Probleme cu inima" nu este un diagnostic - sunt sute de probleme cardiace posibile si cele Mai multe nu sunt incompatible cu o sarcina normala si un copil sanatos. Intreruperea unui tratament medicamentos in timpul sarcinii trebuie discutata cu medicul obstetrician care urmareste sarcina fiindca sunt medicamente care pot dauna embrionului sau fatului. Toate femeile au tensiunea crescuta in timpul sarcinii, e absolut normal si NU cauzeaza autism.
Multe cupluri care au un copil cu autism nasc apoi copii sanatosi.
Eu mereu indemn ca orice cuplu care vrea un copil dar mai ales femeia sa faca un set de analize sub indrumarea medicului de famile si chiar un consult obstetric/ ginecologic pentru a preintampina orice probleme.

| dinaprilie a răspuns:

Salut, din exp iti pot spune ca nu este neaparat nevoie ca si al doilea copil facut in acelasi cuplu sa aiba autism. Imi pare rau sa aud un astfel de lucru. Autismul este ceva destul de nasol mai ales la noi in tara unde resursele de tratament si facilitatile oferite pentru copii sunt limitate.

| timidu89 explică (pentru dinaprilie):