| Amiram a întrebat:

Hi, asta cred ca va suna ciudat, dar totusi o sa postez. Sunt student in anul 2 la bucuresti, si de ceva timp, imi sta gandul la o noua colega de facultate. De obicei nu am probleme de genul asta, am mai fost in 2 relatii lungi, dar de data asta e cam diferit. Ne intelegem bine, adica vorbim destul de mult, glumim, ne tachinam uneori, merg cu ea pana la camin aproape in fiecare zi, desi eu nu stau acolo, cred ca e destul de evident ca imi place, totusi ea are prieten, la ea in sat. Din cate am inteles tipul e foarte posesiv si gelos. Mai demult am sunat-o sa iesim in oras, ca prieteni, apoi mi-a spus ca nu vrea sa-l minta pe tipul ala, si ca ar fi fost ok sa iesim ca prieteni, dar el e farte gelos. Am ramas amici, si uneori mai pierdem ceva timp in fata caminului vorbind despre orice. Scriu pentru ca sunt un pic frustrat, mai mult de faptul ca ma gandesc la ea mai mult decat ar trebui, imi place compania ei foarte mult, dar cel mai probabil nu va fi niciodata nimic.

14 răspunsuri:
| romancuta02 a răspuns:

Mda...o situatie cam naspa. Daca esti sigur ca si ea te-ar place drept iubitul ei, atunci spune-i ce simti si ca ai vrea sa fiti mai mult decat amici dar daca ea nu da semne cum ca nu te place in sensul asta, atunci nu-i spune nimic. Fa-i si tu complimente, de exemplu: esti foarte frumosa sau imi place cum iti sta cu bluza asta si vezi reactia ei.Incercarea moarte n-are. Bafta!

| Ela234 a răspuns:

Ar trebui sa ii zici ce simti

| cotcodac4 a răspuns (pentru Ela234):

voua fetelor va mai pasa da ce simte ala?! iubiea e pana la 16 ani, iar dupa aia va pasa de ce $$$ are familia lui si el in bujunare, si ce masina.iar mie imi pare bine ca va plac $$$

| Ela234 a răspuns (pentru cotcodac4):

Nu toate fetele sunt asa.De exemplu eu nu

| cotcodac4 a răspuns (pentru Ela234):