| GeorgeRzv a întrebat:

Salutare TPU

Sunt Răzvan, am 21 de ani și sunt student la Brașov la facultatea de Știința și ingineria materialelor.
Nici nu știu dacă e bine sau nu să vă scriu, când am plecat de acasă că s-a terminat vacanța de Paști m-am certat cu tatăl meu tare urât, l-am sunat după vreo 4 zile nu ca să-mi cer scuze, să îi reproșez că la vârsta mea îmi pune limite, bani îmi dă cu porția deoarece lucrează numai el deoarece mama mea e casnică și cu probleme de sănătate și mai am o soră în clasa a 11 a și două mașini de întreținut și o rată la bancă. Eu în ultima vreme m-am înrăit și întristat din ce în ce mai mult deoarece în relații mereu am fost dezamăgit, nicio fată nu a rămas lângă mine, de fiecare dată când aveam cea mai mare nevoie, au trecut aproape doi ani și tot singur am rămas, nu mai știu ce să fac să cuceresc și să cunosc o altă fată, sunt singur și îmi este greu și chiar și mergând la sală, plimbându-mă prin diverse parcuri și locuri ale orașului Brașov cu un vechi și bun tovarăș de al meu din liceu, câteodată și singur, tot nu știu ce aș mai putea să fac să mai schimb ceva.

10 răspunsuri:
| Plato a răspuns:

Cand vei inceta sa cauti "o fata" si sa incepi sa-ti cauti sufletul pereche, poate nu vei mai fi la fel de trist. (de fapt, e o certitudine)
Esti superficial, iar din aceasta cauza ai doar fete superficiale. Ai vazut ce "iubire intensa" a fost, ca te-au lasat cu prima ocazie.
Totusi, vad ca tie tot asa-ti trebuie. Ei bine, in cazul asta, ti-o cam meriti.

La 21 de ani, student fiind, sa mai zici ca "cuceresti"? Ce termen ordinar, asta si "combin".

| Catrice a răspuns:

Nu menționezi ca lucrezi și îți plătești singur facultatea...
Ar trebui sa faci asta și asa vei avea bani de buzunar. La vârsta asta și cu atâtea pe cap, ar trebui sa ii mulțumești tatălui tău ca îți da și banii aia puțini.

| mgtow a răspuns: