Spuneti un program bun si usor(sunt incepator) pentru a face videouri cu poze si daca se poate si site-ul! fundita:X
Vreau sa ma tund. Ceva idei? [ cu poze daca se poate ]. Mentionez ca am parul lung si nu as vrea sa ma tund scurt, ceva mai mediu... poate chiar filat. Sugestii? Dau funda!
Care este pokemonul vostru favorit? daca il aveti pe acelasi aveti funda si vot(nu imi mai place de squirtel)
Bwa care stii sa faci aspecte la profil pe hi5? Invatati`ma si pe min`e! :X
Hey! La breakdance ai nevoie de mult echilibru? Eu nu prea am echilibru :(. Ce calitati ar mai trebui sa ai ca sa poti fi un bun dansator de breakdance?
Intrebare pentru BreakdanceRi : voi de unde ati invatat sa dansati Breakdance? Va aduce castiguri in viata sau il faceti din placere? imi puteti da niste site-uri de unde pot invata?
Buna TPU as vrea sa intreb daca stiti cumva cand apare cartea zodiac girls pentru fecioara. Dau funda^^
Cainele meu este foarte fricos si nu executa ce zic! Ma ingrijorez pentru el, s-ar putea sa il speri?
Bună, am 15 ani si mi-aş dori un animal de casă. Dar, parinţii mei nu ma lasă fiindcă spun ca fac prea multa mizerie. Ce ar trebui sa fac?:|
Buna ziua TPU. As dori sa stiu daca cunoaste cineva un medic pentru perusi bun in galati...si in speranta ca cineva mi-ar putea dau un sfat care sa il ajute pe puiu meu, am sa scriu simptomele lui. De? (mai mult)
ziceti-mi si mie un program de animatii...in afara de GOAnimate si Bitstrips! Funda si Vot!
Am un Bichon Maltese rasa mica are 3 luni si as vrea sa stiu ce mancare ii pot da? adica ce este recomandat pentru varsta acestuia?
Cum sa imi invat cainele(talie medie nu mijlocie) sa alerge dupa frisbee? Cum sa o fac sa fie interesata de disc?
Saptamana care va veni o sa primesc un porcusor de guinea pui si nu stiu cam cati ani traieste un porcusor de giunea in general!