| Annouka a întrebat:

Am nevoie de ajutor URGENT!
Cățelușa mea a vomitat e 13 ori astazi! Am dus o la veterinar si mi-a spus ca are 30% sanse sa supravietuiasca. Nu mananca nimic si trebuie sa ii dau niste medicamente pe care le vomita. Nici apa nu prea bea pentru ca la fel o vomita... sad am nevoie de ajutor va rog frumos! sad

8 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

ASa mi-a murit si mie pisica...
Du-l la un spital de animale sa-i bage perfuzii, alta sansa n-are.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Du-l la veterinar din nou. Întreabă-l dacă îi poate face tratament injectabil, îi spui că vomită pastilele. Vezi că sunt și medici care îl pot ține sub perfuzii, de asemenea îl pot interna, pentru a-l ține sub control. Caută un veterinar bun! Nu trebuia să se ajungă în situația asta, trebuia să-l fi vaccinat. Vaccinul te-ar fi costat doar 50 de lei/anual. Acum, cât vei plăti pentru tratament? Și poate șansele de supraviețuire sunt minime, când vorbim de parvoviroză. Să sperăm totuși că va fi bine, dacă l-ai dus din timp, la veterinar. Bietul de el... Sănătate multă!

| adolescenta2002 a răspuns:

Am avut si eu aceeas problema cu bichonul meu ti-a zis ca are cumva,, parvoviroza''? trebuie sa urmezi un tratament de 5-7 zile cu el apoi o sa isi revina al meu avea 6 luni9 si nu era vaccinat de aia avea asa ceva imi era frica ca il pierd mancase si oase dar acum e bine si are 8 luni sper sa ti se faca bine catelusa ai grija de ea sa nu ia in timpul asta contact cu alte animale poate sa i se faca si mai rau
insanatosire gravnica

| Annouka explică (pentru adolescenta2002):

Da! Paroviroza avea! happy

| Annouka explică (pentru adolescenta2002):

Ea a avut contact cu alte animale care nu erau vaccinate...

| adolescenta2002 a răspuns (pentru Annouka):