anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am fost azi, înainte de ora 18:00, să plătesc factura la cablu, telefonie și internet a unei vecine greu deplasabile.
Avea restanță pe Martie și Aprilie și fusese deconectata. Tipa de la ghișeu mi-a zis că în decursul zilei de azi va fi reconectată, dar nici până în momentul de față nu poate efectua apeluri, i se zice că "Ne pare rău, apelul dvs este restricționat".

Trebuie să plătească neapărat și pe luna aceasta ca să i se dea din nou drumul sau o vor reconecta mâine?

8 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.E frumos gestul tau, dar din pacate nu cred ca va fi reconectata in cursul zilei de azi. La noi toti se grabesc cu prima ocazie sa te taie de la consum, insa cand e invers astepti ceva. laughing

| anonim_4396 explică (pentru dullcat):

A fost reconectată.

| dullcat a răspuns (pentru anonim_4396):

Super atunci. Am vazut acum cativa ani ca sa te ocupi de treburile cuiva, cumparaturi, stat la coada pentru facturi si alte cele, poate reprezenta un job in sine. Ma intreb daca va prinde si la noi. laughing

| dullcat a răspuns:

Si pe viitor poate ar ajuta mult plata in sistem electronic, astfel incat vecina (sau chiar tu) sa poata face singura aceasta treaba, fara a fi nevoie sa se deplaseze de la domiciliu.

| Freya1 a răspuns:

Asa este la astea. Dureaza mereu câteva zile pana sa facă ceva, asa ca trebuie sa aștepte.

Răspuns utilizator avertizat
| Konstantinos99 a răspuns:

Da trebuie sa aiba toate facturile platite la zi, apoi se face sesizare la telefon de catre titulara, iar in decurs de 24-48 o reconecteaza.Sau poate sa aleaga un alt providerwinking

| Mitzupitzu a răspuns:

Nu.