| grigor3 a întrebat:

Avand in vedere ca sunt elev,ar trebui sa ma duc la profesori in cazuri de genul! dar,nu prea pateste nimic respectivul care se s-a luat de mine,as vrea dupa ce termin anul scolar sa ma duc la politie,dar cum sa fac? adica de unde or sa stie politistii ca respectivul a dat in mine? bun aduc marotori, dar doar atat? tin sa precizez ca am luat doar 4-5 pumni in umar deci nu a fost mare lucru! cum sa ii fac figura cu politia dupa ce termin?

9 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Dupa ce termini scoala nu o sa faci nimic daca mergi la politie. Respectivul care te-a lovit a savarsit infractiunea de lovire sau alte violente si pentru a fi cercetat penal este necesar sa depui o plangere penala prealabila si aceasta se poate depune doar in maximum 3 luni de la data faptei. Daca se depaseste acest termen plangerea nu se mai ia in consideratie.
Vorbeste si cu parintii. Daca ai martori poti dovedi ca te-a lovit. Sigur ca, daca au ramas urme, ai fi putut merge si la medicul legist.

| grigor3 explică (pentru Ioandelasal):

Mersi,stai sa-ti explic, o sa mai dea in mine, iar dupa ce termin scoala daca e sa dea in mine atunci o sa merg la politie! dar fara martori pot rezolva ceva? ca nu stiu daca o sa se bage cineva

| Ioandelasal a răspuns (pentru grigor3):

Daca nu ai probe, nu rezolvi nimic, o sa fie cuvantul tau impotriva cuvantului lui.

| grigor3 explică (pentru Ioandelasal):

Si cum pot face rost de probe? puteti sa-mi dai o idee, va rog! in afara de martori, sa filmez sau cum?

| Ioandelasal a răspuns (pentru grigor3):

Poti si sa filmezi, desi s-ar putea sa nu fie luata in considerare aceasta proba, daca nu-l anunti ca il vei filma.

| grigor3 explică (pentru Ioandelasal):

Alta metoda mai stiti? va rog daca imi puteti spune si e ultima intrebare, ca poate va deranjez! multumesc

| Ioandelasal a răspuns (pentru grigor3):

Nu exista o alta metoda.
Si un sfat: incearca sa te feresti de contacte fizice cu acea persoana.

suntserios