| Gabriel91400 a întrebat:

Buna!
Am comandat o boxa Harman/Kardon online (produs nou cu garantie, de pe vexio) si am primit un produs stricat.
Am trimis inapoi, si le-am cerut sa inlocuiasca produsul defect cu unul nou/functional.
Ei mi-au trimis email ca au trimis produsul la reparat si se rezolva in termen de 14 zile.
Acum eu am platit ca pentru un produs nou ca sa primesc unul stricat/ulterior reparat?
Mai e ala produs nou, imi pare ca sunt jecmanit.
Cum sa fac sa rezolv?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Nu cred ca trebuie ridicat personal ---- vezi ce am scris, mai jos, in post scriptum.
Totusi, pentru a fi sigur, intreaba-i folosind datele de contact din sectiunea "Retur si Grantie":https://www.vexio.ro/info/despre-noi/contact/

p.s. In link-ul https://www.vexio.ro/info/garantii-si-service/garantia-produselor/
Se spune ca:
*Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul FANPLACE IT SRL. in strada Foisorului nr 146, Sector 3, Bucuresti, prezentat in pagina de contact de catre FANPLACE IT SRL."
si ca :
*Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre FANPLACE IT SRL iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Orice alta metoda de trasnporta este suportata de catre expeditor."

5 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Cum nu precizezi, banuiesc doua situatii a caror rezolvare este diferita:
1. fie ca, la livrare, ai primit un produs nefunctional sau cu vicii de fabricatie. In aceasta situatie, solutia la problema o gaseai daca ai fi citit "politica de returnare" a produselor comandate pe site-ul Vexio, respectiv:
"Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare. (https://www.vexio.ro/info/comanda-si-livrare/politica-de-returnare/ ).
2.fie ca, la livrare, ai primit un produs functional care s-a defectat in perioada de garantie.In aceasta situatie, solutiile sunt in numar de 3, de la caz la caz :reparare, inlocuire, stornare. Vezi, in link: https://www.vexio.ro/info/garantii-si-service/garantia-produselor/

| Gabriel91400 explică (pentru alessia5158):

Adica in cazul unui produs supus reparatiilor eu sunt nevoit a ma prezenta la sediul reparator pentru a ridica produsul?
Sau il trimit ei?

| Gabriel91400 explică (pentru alessia5158):

Multumesc mult.In cutia originala a produsului nu era vreo garantie semnata, doar niste foi in chineza.
Daca as sti sigur ca produsul nu avea garantie de la producator, sau ca vexio nu este importatorul, banuiesc ca atunci as putea cere inlocuirea produsului fara alte discutii.
In prima faza au mintit ca nu mai au pe stoc, dupa care ca au trimis produsul la service reparatie autorizat.

| alessia5158 a răspuns (pentru Gabriel91400):

Nu esti primul ghinionist --- si eu ma numar printre ei! De atunci, cumpar numai din magazinele fizice.

| alessia5158 a răspuns (pentru Gabriel91400):

Nu cred ca trebuie ridicat personal ---- vezi ce am scris, mai jos, in post scriptum.
Totusi, pentru a fi sigur, intreaba-i folosind datele de contact din sectiunea "Retur si Grantie":https://www.vexio.ro/info/despre-noi/contact/

p.s. In link-ul https://www.vexio.ro/info/garantii-si-service/garantia-produselor/
Se spune ca:
*Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul FANPLACE IT SRL. in strada Foisorului nr 146, Sector 3, Bucuresti, prezentat in pagina de contact de catre FANPLACE IT SRL."
si ca :
*Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre FANPLACE IT SRL iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Orice alta metoda de trasnporta este suportata de catre expeditor."

| sierra1 a răspuns:

Apelează la protecția consumatorului. Rezolvă ei schestia asta nașpa!