| Adrianxhx a întrebat:

Salut!
As vrea sa ma mut în chirie intr o garsoniera care m ar costa 600-700 de lei chiria!
Undeva la 28m pătrați, cam cât m ar costa întreținerea, sunt student și nu pot face mari extravagante!
Mulțumesc!

15 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

Buna! Eu am locuit în anul trei de facultate într-o garsonieră și părinții mei plăteau o sută de euro pe lună chiria și asociația, întreținerea, utilitățile.Bafta!

suntserios
| suntserios a răspuns:

E greu de zis. Depinde uned garsoniera aia, ce utilitati are, incalzire centralizata, centrala de bloc, de apartament? bloc izolat? lifturi, bloc vechi? ansamblu rezidential? In Bucuresti? In tara... ca poate varia de la 100(200 iarna) -500 lei...

| Adrianxhx explică (pentru suntserios):

Dacă are centrala proprie?
Dacă m-ar duce in 300 de lei pe timp de iarna ar fi bine, sunt blocuri vechi la ce am găsit eu!
Acum sa mi spuneți și despre alte tipuri de centrala și ce costuri sunt iarna la ele!
Mulțumesc!

| Adrianxhx explică (pentru suntserios):

Salut!
În Craiova!
Poți sa mi spui și niște preturi la utilități la ce ai specificat tu? Adică incalzire centralizata, centrala de bloc, de apartament? bloc izolat? Care sunt diferențele de preț pe timp de iarna și care ar fi varianta cea mai ieftina!
La 600-750 de lei pe luna cam tot ce am găsit sunt in blocuri vechi, oricum nu ma deranjează!
Iti mulțumesc!

| suntserios a răspuns (pentru Adrianxhx):

Nu. sorry, nu am idee deloc de preturile din Craiova.

| Frank51 a răspuns:

200 de lei vara, minim 400 lei iarna.

| StoicAnalysis a răspuns:

Am un an de cand stau in chirie tot in garsoniera deci o sa-ti spun exact ce se cheltuie pentru o singura persoana.
Chiria ( 600-700 )
Apa calda+rece ( aprox. 100 )
curentul ( daca ai un laptop, frigider, plita electrica, masina de spalat, cuptor cu microunde si televizor ), undeva la 100-150 de lei. Depinde cat de mult stai in casa.