| y777 a întrebat:

Am trimis saptamana trecuta un colet, un laptop mai exact prin Cargus si a fost livrat de-abia luni. De atunci si pana astazi rambursul meu nu a mai venit. Am sunat la sediul lor, m-au tinut zece minute pe muzica, iar a doua oara mi-au inchis telefonul in nas. E extraordinar de ce nesimtire pot da dovada. Am mers la sucursala din orasul meu si mi-a spus ca nu stie ce s-ar fi putut intampla. A mai patit cineva asa ceva? Cum as putea sa-i reclam?

2 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Eu am o părere bună despre Cargus, dar întotdeauna pot fi și excepții. Continuă să-i suni la sediul din orașul tău, insistă, iar dacă atitudinea lor continuă să fie respingătoare, iar suma pe care trebuie să o primești nu apare, fă-le o reclamație scrisă la OPC. Fii sigur, dacă pe tine te-au ignorat, cu cei de la OPC, se vor arăta foarte... amabili/ binevoitori.
PS. Știi ceva, înainte de a merge mai departe, cu reclamația scrisă, sună întâi la Centrul Cargus, tel. 0219282 și spune-le problema ta.
Întârzierea poate fi și din cauza condițiilor meteo nefavorabile.
https://www.urgent-curier.ro/

| Florentina9210 a răspuns:

Baietii de la Cargus din propria mea experienta sunt foarte punctuali si seriosi. Acum depinde din ce oras esti tu. Si da, e strigator la cer ce zici tu aici, mai incearca la ei, e imposibil. Daca nu rezolvi fa o plangere!