| Andreea_Nicoleta_2000 a întrebat:

Am comandat ceva de pe eMAG și nu a venit kitul de instalare, gen, șuruburi, surubelnita, etc. (lucruri care fac parte din componente) am sunat la eMAG, au spus ca se rezolva, după ce firma ii da răspunsul ma suna, a doua zi după 4, au trecut 2 zile în care nu m-a sunat și este foarte deranjant timpul acesta pierdut, nu am avut chef sa dau retur produsul. Întrebarea mea este, pentru acest timp pierdut, pentru neseriozitate, au spus ca suna ei, sa nu sun în niciun caz, eu asa îl dădeam retur și mi-l schimbau, pot cere despăgubiri? (achitarea produsului de către ei)

4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Fa retur pe pagina eMag si cere banii in cont. https://www.emag.ro/user/return-history?ref=ua_user_return

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai daca ai vrut să te complici, acum complicate. Făceai retur și rezolvai instant

| Andreea_Nicoleta_2000 explică (pentru suntserios):

Unde e complicarea, ca nu înțeleg. Am 60 de zile drept de retur. Dar nu voiam, în primul rand banii nu ii vreau pentru ca l-am luat la jumătate de preț, și m-am gândit ca mai repede ar veni conținutul decât un produs nou

| Wr3nch a răspuns:

Poti reclama firma in sine la anpc, mentionand ca nu ai primit tot continutul comenzii, si ca nici nu fac eforturi sa o intregeasca.