| virgildeva a întrebat:

Am primit amenda pentru ca nu i-am pus botnita la caine 1500 de lei, am crezut ca era avertisment pt ca era subliniat nicidecum taiat, sunt elev, nu lucrez, si nu vreau sa platesc banii astia, ce mi se poate intampla in viitor? Se prescrie amenda?
M-am gandit sa merg la primarie cu 50 de lei sa le zic ca parintii mei nu vor sa imi dea bani sa platesc amenda, eu sunt elev nu lucrez si nu am de unde sa platesc, macar sa vada ca am bunavointa, ar ajuta la ceva?
Ce pot patii daca nu platesc amenda?

8 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca nu platesti amenda aceasta va fi trimisa la compartimentul de impozite si taxe al primariei domiciliului tau si se va incerca executarea silita. Daca nu o pot executa, din cauza ca n-ai salariu, conturi in banci sau alte bunuri mobile executabile silit, pot sesiza judecatoria, pentru transformarea amenzii in ore de munca in folosul comunitatii, daca esti minor si ai peste 16 ani poti primi pana la 25 de ore.
Nu ajuta mare lucru ca platesti 50 de lei din 1.500 lei.
P.S. Ce varsta ai?

| darrio2007 a răspuns:

Sa o plateasca parintii.Pentru ca esti minor.Nu scapi de ea.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

1500 lei? Nu 150 lei? Mi se pare exagerat 1500 lei, doar pentru că nu ai pus o botniță unui câine (rasă agresivă, bănuiesc)...
Interesează-te, poate a adăugat agentul, din greșeală, un "0" în plus.

| дηÐяЄүßя؃ℓØ a răspuns:

Este posibil daca nu o platesti sa ti-o mareasca... Daca esti minor si nu platesti amenda, o sa o plateasca parintii tai care o vor primii la inceput de an in decizia de impunere anuala a impozitului pe propietate, masina samd.

| virgildeva explică:

Nu sunt minor am 19 ani.

| Ioandelasal a răspuns (pentru virgildeva):

In cazul acesta pedeapsa poate fi de 50 de ore de munca in folosul comunitatii.
Trebuie sa tii cont si ca amenda se prescrie doar dupa 5 ani, socotiti de la data de 1.01. 2016.

| virgildeva explică: