anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna! Nu sunt asigurata medical iar anul asta o sa ma inscriu la facultate. Am inteles ca voi fi asigurata medical atata timp cat voi fi studenta. Din ce moment o sa fiu asigurata, de cand sunt admisa la facultate sau de cand incepe facultatea, in septembrie?

Răspuns Câştigător
| DanielVălean a răspuns:

Numai din momentul în care facultatea începe propriu-zis. Dacă asigurată nu ești, nici măcar co-asigurată? Adică beneficiezi de aceleași facilități de pe urma unui părinte de al tău.

| poxiuwq a răspuns (pentru DanielVălean):

Din cate am citit eu nu pot fi co-asigurata. Co-asiguratii pot fi doar sotii, sotiile si parintii persoanelor asigurate

| DanielVălean a răspuns (pentru poxiuwq):

Păi eu până am mers la facultate, am fost co-asigurat pe numele mamei mele. Nu cunosc procedura sincer, însă știu că se poate.

| poxiuwq a răspuns (pentru DanielVălean):

Din momentul in care termini liceul mai esti asigurat inca 3 luni. De asta probabil ai fost asigurat pana ai mers la facultate. Eu am terminat liceul anul trecut si un an nu am dat la facultate

| DanielVălean a răspuns (pentru poxiuwq):

Aceeași situație a fost și în cazul meu happy

11 răspunsuri:
| Catrice a răspuns:

Facultatea începe în octombrie.
Nu te asigura nimeni, după ce începe ori adeverință și cu alte acte trimiți la casa de sănătate.

| Frank51 a răspuns:

Ai dat fundă degeaba.

Ești asigurată din momentul în care duci o adeverință precum ești studentă, la casa de asigurări.

| poxiuwq a răspuns (pentru Frank51):

Adeverinta asta nu o pot lua inainte sa inceapa propriu-zis facultatea, nu?

| Frank51 a răspuns (pentru poxiuwq):

O poți lua după toată procedura de înscriere, oricum nu este grabă.

| poxiuwq a răspuns (pentru Frank51):

Multumeesc! E putina graba ca am niste probleme de sanatate=)

| Frank51 a răspuns (pentru poxiuwq):

E cam tot aia, și asigurată tot plătești majoritatea tratamentelor, eu știu doar de unele operații decontate și cam atât.