| ViruSSx a întrebat:

Buna ziua TPU. Deci, cum sa incep.
Am intampinat o problema la scoala, chiar daca s-a terminat (intentionat a asteptat pana la final).
In urma cu aproximativ 2-3 luni, un elev a postat pe grupul clasei de pe facebook (mentionez ca in acel grup sunt doar elevii, fara niciun profesor, sau altcineva din afara clasei) un "semnal de alarma" adus dirigintei noastre. Acesta isi spunea punctul de vedere, ca asa nu se mai poate, sa fim jigniti...(Fara nicio jignire, ATENTIE). In urma postarii, bineinteles ca si alti 4-5 elevi care se simteau atacati de diriginta noastra, si-au spus cuvantul. Aici poate s-a gresit, unii au inceput cu jigniri, dar atentie, doar in grup, unde nu vedea nimeni. Bineinteles ca am postat si eu, fiind seful clasei, si le-am explicat prima data sa nu o mai bage in seama, sa fie mai indiferenti... Dupa o jignire a unei colege, i-am spus in gluma sa o lase mai usor, ca "ii rezerv un loc la spitalul de nebuni" (atentie, gluma..nu am zis nume, nimic, doar atat). Dupa 2-3 zile spre sfarsitul saptamanii de scoala altfel ne cheama diriginta pe toti in clasa sa-si spuna nemultumirile, ca a primit un mail "anonim" de la cineva din clasa si stie tot ce s-a discutat in ziua respectiva. Mai pe scurt: a inceput sa ne reproseze, sa devina VICTIMA.
Am plecat toti acasa, iar dupa cateva ore vad ca ma suna. Ii raspund si ma anunta ca ne-a mintit, si nu a primit un mail, ci i-a aratat cineva direct de pe pagina (adica cineva ne-a tradat. oricum, nu e important). Ne-a promis la toti media scazuta la purtare.
De atunci nu s-a mai discutat deloc. In schimb, acum la sfarsit, in ULTIMA zi, am aflat de la o fata care a fost la scoala sa o ajute cu absentele, ca mi-a fost scazuta media la purtare, mie, si la inca 3-4 elevi, pe motivul acestor "jigniri" aduse pe facebook.