anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce părere aveți de țara în care trăim? De oamenii care ne conduc? Când şi cum era mai bine? Pe vremea lui Ceauşescu sau cum? Ce părere aveți de medicii falşi, care au doar 8 clase şi operează oameni? Credeți că alte țări ne râd? Avem o țară frumoasă, trebuie să ne mândrim cu ea, dar cum? Când noi suntem conduşi de oameni care nu au idee să lege două cuvinte.

20 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Baza unei societati este educatia.
Daca copii sunt educati de profesori care pica la examenele de profesie, noua generatie va creste analfabetizat de "telefoaane destepte".
Daca lisesc cei 7 ani de acasa si in urmatoarele 4 copii sunt invatati sa fie dusi la scoala cu BMW, imbracati la ultima moda si telefonul cat mai scump, atunci urmarea va fi ca vor zbura prin viata ca niste meteoriti.

Din pacate, din mostenirea lasata de "epoca Ceausescu" ne-am privatizat intreaga industrie si agricultura in fiare vechi, nu mai avem vaci prin sate, importam aproape orice: de la cartofi, prin carne, mere pana la televizoare si aproape orice, care se puteau produce fara mari probleme in fabricile si terenurile agricole de altadata.
Asa cum s-au re-rehnologizat productiile si in alte tari din "90 incoace (vezi China lui Mao), si la noi puteau sa faca asemanator - daca interesul pentru vanzarea fierului vechi nu era mai mare decat avansarea tehnologica.
Daca nu suntem in stare sa ne facem macar drumurile, sa nu ne asteptam nici pe altii sa vina si sa ne ajute.
Cum drumurile bune, de mare viteza (spre Vest), absoarbe si nivelul de trai, cei care mai sunt buni de ceva ne parasesc degraba prin acestia...

| RAY a răspuns:

Dar nu voi romani ati votat, cine a fost? voi ati ales apoi va plangeti, sunteti patetici, jalnici, mergeti naibi la vot ca de asta ati murit acum 30 de ani

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

Eu n-am votat până acum. Am 20 de ani. rolling on the floor

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):