anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce părere aveți de țara în care trăim? De oamenii care ne conduc? Când şi cum era mai bine? Pe vremea lui Ceauşescu sau cum? Ce părere aveți de medicii falşi, care au doar 8 clase şi operează oameni? Credeți că alte țări ne râd? Avem o țară frumoasă, trebuie să ne mândrim cu ea, dar cum? Când noi suntem conduşi de oameni care nu au idee să lege două cuvinte.

20 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Baza unei societati este educatia.
Daca copii sunt educati de profesori care pica la examenele de profesie, noua generatie va creste analfabetizat de "telefoaane destepte".
Daca lisesc cei 7 ani de acasa si in urmatoarele 4 copii sunt invatati sa fie dusi la scoala cu BMW, imbracati la ultima moda si telefonul cat mai scump, atunci urmarea va fi ca vor zbura prin viata ca niste meteoriti.

Din pacate, din mostenirea lasata de "epoca Ceausescu" ne-am privatizat intreaga industrie si agricultura in fiare vechi, nu mai avem vaci prin sate, importam aproape orice: de la cartofi, prin carne, mere pana la televizoare si aproape orice, care se puteau produce fara mari probleme in fabricile si terenurile agricole de altadata.
Asa cum s-au re-rehnologizat productiile si in alte tari din "90 incoace (vezi China lui Mao), si la noi puteau sa faca asemanator - daca interesul pentru vanzarea fierului vechi nu era mai mare decat avansarea tehnologica.
Daca nu suntem in stare sa ne facem macar drumurile, sa nu ne asteptam nici pe altii sa vina si sa ne ajute.
Cum drumurile bune, de mare viteza (spre Vest), absoarbe si nivelul de trai, cei care mai sunt buni de ceva ne parasesc degraba prin acestia...

| RAY a răspuns:

Dar nu voi romani ati votat, cine a fost? voi ati ales apoi va plangeti, sunteti patetici, jalnici, mergeti naibi la vot ca de asta ati murit acum 30 de ani

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

Eu n-am votat până acum. Am 20 de ani. rolling on the floor

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Si ce ai facut in ziua votului? cei drept nici nu aveai pe cine, eu cred ca singura speranta e un partid strain

| AC4S4 a răspuns (pentru RAY):

Vezi că și tu ești cetățean român.

| RAY a răspuns (pentru AC4S4):

Dar,eu nu mam plans
1, Romania este o colonie desi nu se poate schimba niciodata nimic
2, psd stie ce vrea electoratul lui
3, si in ro poti trai ok daca nu fumezi, nu bei, nu strici banii aiurea, multi se plang ca e epoca plangeri, nici in Germania nu e raiul pe pamant

| AC4S4 a răspuns (pentru RAY):

Sunt de-acord cu tine la punctul 3. Multi romani isi cheltuie juma' din salariu pe nimicuri. Pe tigari si alcool se duc multi bani. Concediile le fac doar prin alte tari, unde e scump. Ca popor nu prea stim sa economisim, sa folosim chibzuit banii.

| RAY a răspuns (pentru AC4S4):

As vrea sa stiu de ce nu esti si la punctul 1, 2? cu ce gresesc cand afirm ca e o colonie a UE si ca psd a stiut ceea ce vrea electoratul lui = ma gandesc la pensionari =lucru confirmat si de robu care afirma ca psd a avut un plan, ceva de asta a castigat

| AC4S4 a răspuns (pentru RAY):

1. Romania este, conform constitutiei, un stat independent, nu o colonie. Faptul ca suntem in UE nu inseamna ca suntem colonie. Si Ungaria e in UE si uite ca nu face tot ce se dicteaza (ma refer la imigranti in special).

2. Aici sunt de-acord dar nu am spus nimic. PSD isi cunoaste electoratul. La referendumul din octombrie 2018 oamenii nu au mers la vot din mai multe motive. Cele majore sunt: pentru ca au fost influentati de #boicot sau pentru ca nu au primit nimic. Chiar spuneau niste batrani intr-un interviu, "daca primeam si noi ceva... dar asa, nu ma intereseaza".
Are PSD un plan chiar foarte bine gandit. In primul rand isi scot electoratul lor la vot prin pomeni, au si o campanie bine pusa la punct, in al doilea rand tin acasa electoratul care nu voteaza cu PSD (prin lozinci de genul: "Toti sunt hoti, n-ai cu cine vota, stai acasa").

| RAY a răspuns (pentru AC4S4):

1,nu ma intereseaza ce scrie acolo, eu vorbesc de lipsa de independenta,independenta economica in primul rand,Romania importa cam tot si exporta putin si din ceea ce exporta e capital strain, bancile sunt straine, Romania are multe datori, resurcele naturale fiind vandute, pamantul, padurile si multe altele, Ungaria e peste Romania la multe capitole

suntserios
| suntserios a răspuns:

O tara frumoasa, păcat ca e locuita.

Noi i am ales, deci sunt reflexia poporului.

Cine zice ca era bine pe vremea lui Ceaușescu probabil are 70+ani și încă nu a reușit sa se adapteze realității.

Crezi ca numai la noi sunt medici falși. Fii serios, la noi se face tevatura acum.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Imaginea pe care o ai despre țară și conducătorii ei de ieri și de azi. ți-ai format-o la TV.
Eu te întreb atunci, ce părere ai despre TV, care te minte și te dezinformează zilnic.
Ți se pare că îl ai gratis.
Îl plătești cu fiecare produs pe care îl cumperi, care își face reclamă la TV, deci ești mințit pe banii tăi.
Despre asta ce părere ai?

| Catrice a răspuns:

Știi de ce acum lumea spune ca era mai bine pe vremea lui Nenea?!
Ca atunci când se întâmplă ceva, nu erau 100 de posturi de știri care sa facă publica știrea și astfel omul de rand nu știa câte crime și furturi au loc în țară.

| Ineys a răspuns:

Pe vremea lui Ceasca'? In nici un caz. Iti dai seama ca daca nu murea atunci, acum nu mai aveam nici internet si nici nu mai eram asa "dezvoltati". Eram in urma rau.

| AC4S4 a răspuns:

Noi am ales conducerea, nu ne putem plânge. A avut Iliescu 3 mandate, deși se știa că e fost-comunist. Sperăm ca la următoarele alegeri să fie aleși oameni corecți.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Râdem de ăștia care nu știu să vorbească și spunem ''ne râd''

| QElenaBoghiu a răspuns:

România este singura ţară cu anotimpuri.


Dacă vrei sa schimbi ceva du-te ripostează însă nu o sa fi luat in serios.

Noi ne-am ales conducătorul.

Pe vremea lui ceauşescu nu a fost totul roz.

Nu învinovăţi tara, invinovateste oamenii!

Oamenii își fac rău cu mana lor dupa care incep a acuza.

| suntserios a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

Oare în Germania, Austria, Ungaria, Polonia e doar 1 anotimp?

| QElenaBoghiu a răspuns (pentru suntserios):

Stii la ce ma refer.

| unvecin a răspuns:

E primăvară, mi-au înflorit niște flori în grădină, azi a fost soare. Îmi place țara asta. Chiar îmi place.

Cu conducătorii nu prea interacționez. Cred că se poate și mai bine, dar sigur se poate și mult mai rău. Vezi Coreea de Nord sau Venezuela. Supraviețuiesc, momentan pare destul de ok. Am de gând să-mi pun o grădină super și să depind cât mai puțin de „sistem".

Pe vremea lui Ceaușescu nu prea existam, deci îmi place acum, că exist. Și prefer să fac ceva, oricât de mic, decât să mă plâng pentru timpuri trecute.

Prea puțin am avut de a face cu medici. Dar toți cu care am avut de a face au fost super de treabă. Chiar m-am mirat. Medicii falși sunt niște impostori, se ocupă autoritățile de ei. Ca să-i eviți te interesezi și tu un pic pe mâna cui te dai.

Țările sunt teritorii. Oamenii din alte țări cred că prețuiesc țara noastră. Cel puțin am întâlnit mulți străini în drumeții montane bucurându-se de ce avem. Iar oamenii care râd de noi, asta e, pot să râd cu ei, pot să râd și în lipsa lor. Îmi place autoironia.

Postezi poze pe Instagram. Pui #Romania și gata. Se vor bucura și străinii de peisajele noastre.

Eh, parcă și Ceaușescu silabisea. Treaba lor, au fost votați, deci îi consider cei mai buni reprezentanți ai majorității românilor. Noi să fim sănătoși! Că dacă e să-ți faci griji și nervi pentru situațiile pe care nu prea le poți schimba... la greu jug te bagi. happy