anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Crezi ca Romania ar trebui sa se uneasca cu Republica Moldova? Eu nu vreau, ca Republica Moldova e foarte frumoasa, si decat sa ajunga ca Romania, mai bine ramane asa.

9 răspunsuri:
| Dismally a răspuns:

Momentan nu se poate, poate undeva in viitor. O fi frumoasa Moldova dar este si foarte saraca. Si in Romania este foarte frumos daca stii unde sa mergi happy

| Wehrmacht a răspuns:

Si crezi ca daca ne-am uni cu ei s-ar muta toti romanii acolo sa-i prosteasca si pe aia?

| măcheamăăăî a răspuns:

Nu tine de noi (cred)daca vrem sau nu.Eu nu am nimic impotriva, de fapt mi-e indiferent.Cu ce ne ajuta daca se uneste sau nu?

| val31989 a răspuns:

Buna.Eu sunt din Republica Moldova, desi sunt doar o eleva, imi permit sa-mi dau cu parerea.Eu cred ca ar trebuie sa se uneasca, in fond e un singur popor romanesc, pacat ca Moldova a depins pentru un timp de Rusia si se pare ca inca depinde..ca acum refuza sa ne mai dea gaz si sa ne mai cumpere vinurile, in fine.Si nu ar fi frumos sa fie reintregita Romania, sa fie iar Romania Mare?
De ce spui ca nu vrei sa ajunga ca Romania? Romania e frumoasa, daca stii din ce unghi s-o privesti.Ar fi perfect! In ambele tari se vorbeste aceeasi limba,aceleasi culori ale tricolorului,cam aceeasi istorie,de ce sa nu se uneasca?
Intervine problema teritoriului din stanga Nistrului,daca se uneste Moldova cu Romania,Moldova risca sa piarda Transnistria.
Si ar mai fi ceva,nu toti cetatenii Republicii sunt de acord cu unirea. asta pentru ca li s-au bagat in cap diferite prostii,cum ca romanii is tigani,cum ca Romania e o mare prostie.Da,asta am si auzit,dar am si citit. Putini unionisti sunt in Moldova.dar foarte multi care nu-si cunosc limba de stat,romana.E o numesc moldoveneasca, moldoveneasca pe dracu', exista grai moldovenesc, nu si limba!