| LanguageMaster a întrebat:

Magistrații câștigă mai bine decât avocații?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu este o regula. Magistratii castiga mai bine decat unii avocati dar mai putin decat avocatii foarte buni. Si nu toti magistratii castiga la fel, depinde de instanta, grad, functie si vechime.

9 răspunsuri:
| tonyc7 a răspuns:

Magistratii castiga mai bine decat majoritatea avocatilor. Pentru ca majoritatea avocatilor au venituri modeste, nesatisfacatoare, echivalente cu ale unui simplu bugetar, poate chiar si mai mici.

| Freddie23 a răspuns:

Unii sunt angajati la stat, iar ceilalti liber profesioniști. Unii au salariu fix, iar ceilalti au posibilitatea sa se promoveze, sa se perfecționeze, sa fie tot mai buni si implicit sa câștige mai multi bani.
Dupa cum vezi e foarte relativă toata treaba pentru ca unii avocati pot castiga relativ puțin pe cand alții pot ajunge la niste câștiguri obscene.

| Briannaa12 a răspuns:

Sunt studenta la Drept și am un avocat în familie, deci iti spun eu cum sta treaba. Ca magistrat, avantajul e ca ai salariu fix (aprox. 10.000 de lei în prezent), spre deosebire de avocat, care mereu trebuie sa umble după clienți și care are venituri variabile în funcție de ce procese are și câte procese are și dacă le câștiga sau nu. Deci ca avocat treaba e mai incerta, ca judecător e mai stabila. Acuma cine câștiga mai bine... Pai dacă ești un avocat bun și îți aduni mulți clienți și ai succes după succes și lumea te recomanda mai departe, te umpli de bani de 3-4 ori mai tare decât un judecător. Un avocat de nivel mediu spre înalt câștiga cam 25.000 lei/luna. Numai ca e destul de greu sa ajungi în stadiul ala, concurenta e mare, iar cât ești mai tânăr și mai fără experienta nu prea te cauta clienții. În plus, e o profesie mult mai solicitanta decât aia de judecător, alergi mult, stresul e imens și ajungi (dacă ajungi) sa câștigi mult în timp. Exista și riscul sa ramai mereu sărac dacă nu te pricepi și nu știi sa iti