anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

NU inteleg ceva.parca imi scapa..ceva..DE la Revolutie incoace89"...In loc sa o ducem mai bine ..parca coboram in jos de la an la an..si nu inteleg..Cum de mai rezistam..si cat vom mai rabda. atita mizerie si umilinta fara ca nimeni sa numai zica nimic, Fiecare Roman are curajul de a vorbi doar pe la colturi si atunci in soapta.dar asa cu Glas tare si toata lumea la un loc. in plina Strada.De ce numai are nimeni curajul acesta?! Oare nu ajunge? Oare Cat sa mai ne lasam Furati asa pe fata..pai de exemplu..De ce oare in fiecare an de sarbatori La noi preturile in loc sa scada asa cum este Normal Ele cresc Brusc.Eu pur si simplu numai pot simt ca iau foc..simt ca mi explodeaza ceva in mine.cand vad cat suntem de pasivi..si cu capul plecat".sper sa nu mi se stearga intrebarea",.Unde sunt tinerii de altadata unde sunt studentii curajosi de altadata. Unde sunt tinerii din ziua de azi? Doamne cata diferenta dintre tineri de atunci si cei din ziua de azi.Cata Lasitate! Rusine!

1 răspuns:
| Serenade a răspuns:

Preturile sunt stabilite de comercianti, care stiu ca poporul e prost si de craciun face orgie cu mancare si bautura, iar apoi animalele imbuibate ocupa un pat de spital degeaba, cand puteau sa il lase dracu sa moara cu burta plina si alcoolu in vene. Este o ocazie buna sa faci bani in aceaasta perioada, de asta cresc preturile, si atata timp cat exista cerere mare, ar trebui sa fi prost sa lasi preturile la acelasi nivel sau sa le scazi, traiesti in capitalism acum, adapteaza-te sau sufera in contiunare.
Singura probelama a tarii sunt afacerile cu statul, de acolo se fura grosu, dar nu ai ce face, cica organele(genitale) abilitate ar trebui sa ia masurile necesare, doar ca si alea sunt corupute pana in dinti. Reprezentantii statului in special, care ar trebui sa vegheze la buna functionare a tarii, impiedica dezvoltarea ei, asta e problema, dar asa cetateni asa conducatori. Hai, sa traiesti bine!