| ekkk a întrebat:

Salut, lucrez ca ospatar si ieri un client aflat sub influenta alcoolului a aruncat cu telefonul in mine si mi-a spart arcada, m-am ales cu 2 copci si jos sub ochi.
Fara sa il jignesc sau altceva.
Maine o sa ma duc sa scot certificat medico legal si o sa ii depun plangere
Azi m-a sunat spunandu-mi ca vrea sa vorbim, am fost sa ma intalnesc cu el sa negociem, insa nu a venit.
Cam cum o sa decurga treaba? Cu ce o sa se aleaga el? Cam cat o sa fie suma daunelor morale?
Aveti idee ce pot sa ii fac?
Ce ar trebui sa fac?

8 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Dupa ce ai certificatul medico-legal poti depune plangere pentru infractiunea de lovire sau alte violente, conform Codului penal, citez:
Art.193. Lovirea sau alte violenţe  
  (1) Lovirea sau orice acte de violenţă cauzatoare de suferinţe fizice se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.
  (2) Fapta prin care se produc leziuni traumatice sau este afectată sănătatea unei persoane, a cărei gravitate este evaluată prin zile de îngrijiri medicale de cel mult 90 de zile, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani sau cu amendă.
(3) Acţiunea penală se pune în mişcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate."
Plangerea trebuie facuta in maximum 3 luni si o poti retrage daca va intelegeti cu daunele.

Bula
| Bula a răspuns:

Scoate certificat medico-legal si depune plangere penala.
Cand va vedea ca problema e serioasa (te-ai aflat si in timpul serviciului) atunci iti va face promisiuni si oferte ca sa-ti retragi plangerea. Insista la o despagubire mai mare decat vrei sa obtii in final.
Daca (si doar daca) a achitat despagubirea, atunci iti poti retrage plangerea.

| mgtow a răspuns:

Depinde ce va decide instanta. Daca are bani nu o sa fie paguba dar sant sanse sa nu te alegi cu nimic daca magistratul e neserios.

| darrio2007 a răspuns:

Daca te-a sunat inseamna ca va cunoasteti destul de bine. Pare sa fie ceva mai vechi intre voi.