anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care sunt sansele ca un creator sa apara din nimic?

sa si creeze totul din nimic?

240 de miliarde de stele ori 100 miliarde de galaxii, atentie doar o galaxie are 240 de miliarde de stele?

http://stiinta-descoperita.blogspot.ro/......verse.html

8 răspunsuri:
| Inferno a răspuns:

Sanseleca ca ceva atat de complex cum se spune ca este Dumnezeu, sa apara din nimic sunt nule.

| Inferno a răspuns:

Sansele ca Pamantul sa apara din nimic sunt nule, dar ce relevanta are intrebarea? Pamantul nu a aparut din nimic oricum.

| Defreyor20 a răspuns (pentru Inferno):

Voi singuri nu stiti inceputul.
Bibilia spune clar " La inceput Dumnezeu a creat cerurile si paminturile "
Bine inteles eu nu am fost atunci cind Dumnezeu a creat totul, dar acum vad clar creatia Lui.

| RAY a răspuns (pentru Defreyor20):

Din ce lea creat? ceru nu exista cred ca stiai

| Inferno a răspuns:

Stai putin, sansele ca Pamantul sa apara din nimic sunt nule, dar cine spune ca a aparut din nimic?

| TrentonChase a răspuns (pentru Inferno):

Care teorie referitoare la aparitia Universului ti se pare cea mai plauzibila?

| Inferno a răspuns (pentru TrentonChase):

Ho Ho, pai sunt multe, prea multe si toate sunt complexe si posibile.
Big Bang este cea mai cunoscuta.
Mai exista o alta teorie ce spune ca ciocnirea a doua Universuri paralele putea duce la aparitia Universului nostru.
Alta este despre un alt Univers, ce a colapsat datorita gravitatiei intr-un punct de densitate infinita. A facut implozie. Dupa aceea a explodat intr-un nou Univers, Universul nostru.
Mai exista o derivata din teoria stringurilor si teoria M, care arata realitatea noastra tridimensionala ca pe o membrana 3d. Ideea e ca mai pot exista membrane de acest gen tot cu 3 dimensiuni foarte aproape de noi. Cand acestea se apropie una de alta, are loc o descarcare energetica, sau mai bine spus o incarcare energetica. Acest lucru este considerat de anumiti cercetatori ca fiind Big Bang-ul.