| ingerasroxana a întrebat:

Credeti ca lumea de-dincolo exista? Credeti ca este impartita in doua (o parte buna si una rea)?

24 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| danay72 a răspuns:

Dincolo de moarte nu exista viata, pentru ca conform Bibliei morti nu mai stiu nimic.Eclesiastul9:5,6,10,Ezechiel18:4.Dar va fi un paradis pamantesc cand Dumnezeu va aduce o lume mai buna, punand capat actualului sistem.Psalmi37:9-11

| RAY a răspuns:

Credeti ca lumea de-dincolo exista? dupa ce murim numai este nimic, Credeti ca este impartita in doua (o parte buna si una rea)? nu exista
1 nimeni nu a venit de acolo
2 nu exista nici o dovada, nici cea mai mica ca ar exista ceva
3 inventivitatea omului de a crede in lumea de dincolo este de mult stiuta
4 asa zisle invierii sunt de fapt pers aflate in coma,mortii clinice =coma te asigur ca o data mort numai te trezeste nimeni faptul ca uni au vazut lumina alba sunt provocate de medicamente =halucinatii
parerea mea omul se va amagi mereu ca exista ceva, cel mai greu e sa accepti adevarul nu minciuna, minciuna o accepti usor, dar adevarul doare dar e adevar asta e diferenta, traieste viata, dizstreazate, ca alta numai ai asta e ultima mai citeste o carte de stiinta

Răspuns utilizator avertizat
| Mn0 a răspuns (pentru GalinaBlanca):

Sunt cu sutele de mii de dovezi ca exista viata de dupa moarta dar numai ca nu s asa mediatizate cum e teoria Big Bang(cel mai ilogic lucru posibil ) normal ca ray daca se uita toata ziua pe discovery science normal ca pentru el nu s dovezi

| DyNo a răspuns (pentru RAY):

Sunt de acord, nimeni nu a demonstrat ca exista o asa zisa ''viata de dincolo''. Si nici ca diavolul ar exista, si nici ca Dumnezeu ar exista, el exista dar nu asa cum credeti voi si cum va spune pe la scoala, cum va spun e pe la scoala nu s-a demonstrat nimic, dar cum exista el defapt...nimeni nu va spunepentru ca habar nu are, acum sa nu intelegeti ca zic ca Dumnezeu e vre un spirit rau sau prosti din astea.

| DyNo a răspuns (pentru GalinaBlanca):

Nu mai abera-ti, nu s-a intors nimeni de dincolo. Cred ca habar nu ai de cuvantul ''mason'' da va zice pe la scoala si voi ce sa zice-ti: pune-ti botu' ca normal tot ce va zice profu'/profa de religie este corect, nu-i asa? Daca tu zici ca pe noi ne prostesc pe fata uita-te la voi, in ceea ce credeti citeste Pavel Corut si ai sa vezi.

| DyNo a răspuns (pentru GalinaBlanca):

''După studierea genezei primare, superspionul Petre Varain s-a prezentat în faţa lui Zamolxe pentru lămuriri suplimentare. A recunoscut faptul că Omenirea actuală e semi-civilizată şi în pericol de autodistrugere. Comandantul vegano-alcor i-a confirmat prognoza pesimistă, însă i-a arătat şi posibilităţile de supravieţuire a civilizaţiei raţionale. Extraterestrul i-a înmânat superspionului român un cod de cunoştinţe şi reguli de comportare, prin aplicarea căruia Umanitatea poate evolua către o civilizaţie paşnică şi prosperă, evitând autodistrugerea.

Ultimul capitol din volumul Codul lui Zamolxe, intitulat Pământenii sunt urmaşii sălbăticiţi ai unor extratereştri, prezintă mai multe probe materiale şi ştiinţifice care susţin descendenţa oamenilor actuali din colonişti extratereştri, metişi şi mutanţi. Următorul volum din seria ORIGINI, Luptele zeilor, va urmări evoluţia comunităţilor geene de după ultimul atac nuclear şi până la ridicarea la o nouă civilizaţie, în decurs de câteva milioane de ani.'' http://danlupu.net/2008/07/codul-lui-zamolxe-sinteza-de-pavel-corut/ de aici am luat citatul.

Răspuns utilizator avertizat
| DyNo a răspuns (pentru GalinaBlanca):

Pavel Corut, un autor roman de SF, cauta pe Google.

Răspuns utilizator avertizat
| SergiuOsan a răspuns (pentru RAY):

Daca o sa cauti putin despre marturiile celor care s-au trezit din moarte clinica(ma refer la sute de relatari din colturi deferite ale lumii care, culmea, se si potrivesc) poate o sa fii nevoit sa iti modifici putin gandirea. Aceste povesti se datoreaza halucinatiilor, cum se face ca persoanele in cauza stiu tot ceea ce s-a intamplat in jurul lor? (cine i-a vizitat, ce medici au stat pe langa ei, si alte detalii)

| RAY a răspuns (pentru SergiuOsan):

Poti sa invi un mort?

| RAY a răspuns (pentru SergiuOsan):

Crezi in dumnezeu?

| SergiuOsan a răspuns (pentru RAY):

Raspunsul meu este nu. Crestinii au sa spuna acum: Dar Iisus cum a inviat? In cazul lui Iisus este vorba de o materializare a corpului eteric, iar in cazul celorlalte invieri citate in Biblie cred ca este vorba de coma profunda (daca aruncati o privire spre istorie, in trecut erau ingropati destul de multi oameni crezuti morti. La deshumare se observau zgarieturi in interiorul sicriului, care arata ca persoanele respective nu erau chiar moarte). Cred ca moartea este un fenomen ireversibil, insa de retinut este ca moare doar corpul carnal, corpul eteric mai traind o perioada dupa acest fenomen, iar corpul astral fiind vesnic.

| RAY a răspuns (pentru SergiuOsan):

Sincer am crezut ca vei gandi rational din pacate nu se poate cand te vei trezi am sa te scot din ignor intra pe blogul meu poate te trezesti

| Apokales a răspuns:

Poi parerea mea este ca-s mai multe lumii :
-Lumea noastra fizica in care toti ne vedem radem si alea, alea.
-Lumea de dincolo Raiul & Iadul
-Si o lume in care multi raman pe pamant refuzand sa mearg in lumea de dincolo un se incadreaza strigoii, fantomele... lucrurile paranormale care le vezi pe pamanat de-a lungul vietii.
Mai este si lumea virtuala dar nu cred ca te-ar interesa.

| DyNo a răspuns (pentru Apokales):

Nu este asa, iadul nu exista si nici nu a existat, iar strigoi, fantomele si alte chestii nici atat. Citeste ce am spus in primul comentariu lasat pe acest topic.

| 1Mihai1 a răspuns:

Da! Rai (partea bună) şi Iad (partea rea).

Răspuns utilizator avertizat
| Silviuloan a răspuns:

Da.
"Cei ce fac cele bune spre invierea vietii /si cei ce fac cele rele spre invierea osandirii"- rai / iad
"Cu sfinti odihneste Hristoase sufletul adormitului robului tau unde nu este durere nici intristare nici suspin ci viata fara de sfarsit "- ce vrei mai mult de atat? nu te-ai convins?

| gabriel31 a răspuns:

Nu este impartita.raiul este locul in care te bucuri de Dumnezeu. iadul a fost facut pentru ingerii cazuti.acolo ajungem si cei care nu ascultam de Dumnezeu.

| remixonthemix a răspuns:

Nu voi mai intra in viata mea la aceasta sectiune
Sincer sa fiu mi-e frica sa ies in balcon
Mi se pare ca aud pe cineva batand in spatele meu

Întrebări similare