| ingerasroxana a întrebat:

Credeti ca lumea de-dincolo exista? Credeti ca este impartita in doua (o parte buna si una rea)?

24 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| danay72 a răspuns:

Dincolo de moarte nu exista viata, pentru ca conform Bibliei morti nu mai stiu nimic.Eclesiastul9:5,6,10,Ezechiel18:4.Dar va fi un paradis pamantesc cand Dumnezeu va aduce o lume mai buna, punand capat actualului sistem.Psalmi37:9-11

| RAY a răspuns:

Credeti ca lumea de-dincolo exista? dupa ce murim numai este nimic, Credeti ca este impartita in doua (o parte buna si una rea)? nu exista
1 nimeni nu a venit de acolo
2 nu exista nici o dovada, nici cea mai mica ca ar exista ceva
3 inventivitatea omului de a crede in lumea de dincolo este de mult stiuta
4 asa zisle invierii sunt de fapt pers aflate in coma,mortii clinice =coma te asigur ca o data mort numai te trezeste nimeni faptul ca uni au vazut lumina alba sunt provocate de medicamente =halucinatii
parerea mea omul se va amagi mereu ca exista ceva, cel mai greu e sa accepti adevarul nu minciuna, minciuna o accepti usor, dar adevarul doare dar e adevar asta e diferenta, traieste viata, dizstreazate, ca alta numai ai asta e ultima mai citeste o carte de stiinta

Răspuns utilizator avertizat
| Mn0 a răspuns (pentru GalinaBlanca):

Sunt cu sutele de mii de dovezi ca exista viata de dupa moarta dar numai ca nu s asa mediatizate cum e teoria Big Bang(cel mai ilogic lucru posibil ) normal ca ray daca se uita toata ziua pe discovery science normal ca pentru el nu s dovezi

| DyNo a răspuns (pentru RAY):