| Superior a întrebat:

Imi poate da cineva cateva exemple de oameni care contrazic experientele de moarte clinica?
O mica lista cu cam cei mai cunoscuti sustinatori :
Cativa sustinatori NDEs :
Sam Parnia (profesor,director de cercetare si sef pe sectia de resuscitare);
John Gibbs (neurolog);
Peter Fenwick (neurolog);
Kenneth Ring (neurolog,cercetator);
Jeffrey Long (neurolog,cercetator);
Raymond Moody (filozof,neurolog);
Stanislav Grof (neurolog,cercetator);
Pin Van Lommel (cercetator,neurolog);
Robert Penrose (profesorul lui Hawking, desi nu este chiar un sustinator, lasa posibilitatea ca treaba sa fie mai complexa decat vedem);
...si Dulcan,roman de-al nostru, neurolog.
La pol opus ii avem pe...
Michael Shermer (un scriitor care a citit niste articole si si-a pus singur statutul de "doctor");
Sam Harris (la fel ca Shermer);
Sean Caroll (care e comsolog... meh);
P.S: Am cerut exemple care sa se incadreze la pol opus, asta si astept in raspunsuri.

6 răspunsuri:
| danut a răspuns:

DA, eu am murit pe masa de operatie, am reanviat si NU AM AVUT NICI o experienta nde sau cum o numiti. Nu a existant NIMIC, nada, doar bezna totala.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Vrei să spui near death experiences. Aceste trăiri sunt interpretate astfel de cei de mai sus.
Că acela care a avut o asemenea experiență, trăire, a murit, a fost undeva dincolo, apoi s-a întors din acel dincolo. Dacă a fost dincolo, acel ceva dincolo există, deci există viață după viață, deci nu este cazul să îți fie frică de moarte, căci dincolo te așteaptă ceva minunat, și de fapt nu mori total, efectiv, ci doar treci, moartea fiind o trecere spre altă lume. Ce fac cei de mai sus? întăresc cu autoritatea lor acest mit modern.
Exemplu la polul opus? Așa zisa înviere a lui Isus.

| Holiday a răspuns:

De fapt la polul opus sunt toti ceilalti neurologi, cercetatori, medici etc, care nu imbratiseaza ideile astea.