| T0T a întrebat:

Întrebare pentru credincioși. Ce lucruri vă motivează să vă păstrați credința? Sunt acestea relevante? De ce?

Răspuns Câştigător
| Nirvanaaa a răspuns:

Păi eu sunt credincioasa si da il iubesc pe Dumnezeu..nu am intotdeauna parte de lucruri bune desi ma rog sa fie bine..insa nu pot sa ma supar pe El.e singurul meu sprijin..si m-a ajutat.Cand am intrat anul asta la liceu..am intrat foarte bine dar nu unde am vrut..atunci am fost suparata...caci m-am chinuit atat si.dar acum e mai bine aici..deci totul se intampla cu un scop.Ma face sa imi pastrez credinta faptul ca Dumnezeu ma aude ..si este singurul cu care pot vorbi noaptea si singurul care ma intelege mereu.

| T0T explică (pentru Nirvanaaa):

Îmi amintești extrem de bine de mine în acea perioadă...Eram la fel.

| Nirvanaaa a răspuns (pentru T0T):

happy

17 răspunsuri:
| R0R0 a răspuns:

Sa zicem ca fiecare traieste anumite lucruri care il fac sa creada in existenta lui Dumnezeu. Mie mi se intampla constant. Daca imi doresc cevadin suflet, mi se intampla.
Da, sunt relevante, din moment ce n-am renuntat la credinta

| T0T explică (pentru R0R0):

Tu ești norocoasă...Ce mi-ar plăcea ca și eu când îmi doresc ceva din suflet să se întâmple dar de multe ori iese pe dos...

| R0R0 a răspuns (pentru T0T):

Inseamna ca nu ai credinta puternica
Lasa-ma sa ghicesc: esti ateu

| T0T explică (pentru R0R0):

Nup. Chestia asta nu cred că e de credință, dacă o ai sau nu. Știu oameni care au avut o credință extrem de puternică și au sfârșit groaznic...Cred că suntem pe cont propriu în această viață.

| R0R0 a răspuns (pentru T0T):

Cum adica au "sfarsit groaznic"?

| T0T explică (pentru R0R0):

Nu contează, nu intru acum în detalii. Doar ca fapt divers ți-am spus. Tu câți ani ai?

| R0R0 a răspuns (pentru T0T):

Secret!

| T0T explică (pentru R0R0):

Presupun că ești o puștoaică destul de mică. Eh o să vezi că unele opinii ți se vor schimba pe parcurs. Viața e imprevizibilă. Dar sper să o duci bine. Baftă.