| ShocK97 a întrebat:

Am 38 de ani si de 3 ani imi tremura picioarele atunci cand stau in picioare sau fac ceva si la stari emotionale. Din ce cauza? La medic mi-a zis ca am lipsa de calciu si o depresie. am luat medicamentele prescrise dar nici un rezultat. Ce boala as putea avea si ce trebuie sa fac sa o tratez?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| Artemisia a răspuns:

Buna.
Nu sunt medic, nu pot sa te diacnostichez pe un site de socializare.
Insa eu cred ca doctorul are dreptate.Cand esti slabit iti tremura mainile/picioarele.Trebuie sa ei niste medicamente/vitamine/fier pentru a capata forta.
Si trebuie sa ai o alimentatie sanatoasa.Incearca sa mananc carne de pui, de peste, de vita, de curcan, salate, ciorbe, iaurt, lactate, fructe, legume etc.
Ai putea sa mergi la un cabinet particular unde sa iti faci cateva analize.
Daca ai ceva boala, aceasta se poate depista la timp.
Nu lua medicamente dupa ureche, acestea iti pot agrava starea.
Bafta!

| MenInShadow a răspuns:

Esti prea emotiv. La fel ca mine. Atunci cand sunt nervos, gandesc mai limpede, ceea ce ar trebui sa nu faci, este sa stai in calea mea laughing
Daca sunt speriat imi tremura corpul, etc.
Si nu mai lua calciu prin medicamente. Cel mai bun mod, este sa bei lapte. Mult, apucate si fa cacao cu lapte, si bea sau mananca cu paine. Eu nu am deloc kadere de calciu, pentru ca atunci cand am lapte, 1 l il fac eu cacao si-l manankhappy
Asa ca daca chestia cu calciu nu functioneaza, inseamna ca e de la emotiile tale. Este firea omeneasca, asa ca nu prea ai ce face, decat sa te depasesti pe tine insutiwinking