anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am lipsa de magneziu si sunt mereu agitata si nervoasa.Asta e din cauza lipsei de magneziu sau din alt motiv? Ce fructe/ceaiuri/medicamente... as putea lua? Funda:X

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pentru lipsa de magneziu, bea laptele cu cacao sau maninca si tu ciocolata cu 75-80% cacao.
Pentru nervozitate, un ceai de musetel (nu verde!) sau de paducel.

| AleeMtf a răspuns:

Ceaiul verde ajuta la calmare, nu sunt medic ca stiu sigur, dar sincera sa fiu in medici eu nu mai am incredere, mai multa incredere am in leacurile acelea babesti care le stie buniica mea, si eu sunt o fire de regula nervoasa si agitata laughing si bunica mea mereu imi face cate un ceai de musetel cu o lingurita sau doua de miere si ma calmeaza. Acuma tu cauta in sufletelul tau ca poate esti agitata si din alte motive care le ai tu personal. Mai poti incerca ceaiuri de : roinita, hamei si valeriana. Ai putea sa te duci la farmacie si sa intrebi de extraveral, sa explic problema ta, eu inainte de teste, texe ect iau o pastiluta si ma calmeaza instantaneu. Atentie sa nu devina dependenta! Pupic!