| Dana3450000 a întrebat:

Buna seara! Sunt insarcinata si astazi am fost la doctor si mi s-a spus ca bebele nu este intors inca. Au incercat ei sa il intoarca si degeaba nu a functionat. M-au programat pentru cezariana si imi este foarte, foarte frica de aceasta operatie. Cum pot face sa trec peste?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Du-te cu inima deschisa si toata increderea la operatie, ca vei primii tot ajutorul posibil, atat tu cat si bebelusul.
Vad ca esti in Uk, unde sunt alte standarde medicale inalte si acolo se raspunde cu capul, daca se intampla ceva rau.
Dar sa nu cobim, fiindca o cezariana este o procedura banala pentru medicii obstreticieni si moasele din sala. Ai sa vezi cand te terzesti, ca totul a decurs bine si usor pentru amandoi.

5 răspunsuri:
| Sara2 a răspuns:

Păcat că trebuie să îți tai mușchii de la burtă, dar pana la urma e cea mai bună varianta în situația ta. Pt situații de genul ăsta s-a inventat cezariana, dar acum toate sclifositele vor cezariană. din păcate. Felicitări pentru intenția de a naște natural, oricum, naștere ușoară și multă sănătate, nu prea ai de ales

| Violleta2022 a răspuns:

Cezariana nu-i periculoasa si chiar nu ai de ce sa te ingrijorezi, fiindca tu nu vei avea nici un pic de durere, iar copilasul va fi scos fara probleme si fara traume.
Nu te nelinistii, fiindca starea ta de stres se transmite la bebeblus.
Iti doresc: nastere usoara si un bebe frumos si sanatos!

| Mopmop a răspuns:

Gandeste-te ca copilul trebuie sa iasa in siguranta si sa fie sanatos, gen pot exista complicatii in cazul tau daca incerci nastere normala.