|

Hei TPU! Am 14 ani, 1, 62 înălțime și 66 de kilograme. Cum pot sa slăbesc și să ajung pe la măcar 60 kilograme într-un mod cât se poate de sănătos?

Dau fundă celui mai util răspuns!

9 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător

Buna!

Pentru început a tine dieta nu este neaparat un lucru rau iar tu poți tine într-un mod sănătos și plăcut chiar un mod de viața chiar sănătos. Pentru început tu trebuie sa te obișnuiești cu ideea ca ești frumoasa așa cum ești tu dar unele îmbunătățiri ale corpului tău pot fi binevenit absolut oricând! In primul rând trebuie sa renunți la dulciuri, la zahar mai exact. Poți înlocui dulciurile de cumpărat cu unele făcute in casa și îndulcite cu miere sau poți lua din farmacie cel mai sănătos îndulcitor pe nume Tagadesse( și eu folosesc ) și este foarte scăzut in calorii. Iubesc produsul asta. Îl poți achiționa din farmacii sau de aici http://www.nosugarshop.ro/Indulcitor-de-masa-tagatoza-TAGATESEE-1767.html. Trebuie sa ai mese echilibrate, micul dejun sa fie cât mai bogat in legume. roșii, castraveți și brânza și oua dacă îți plac( nu mânca pâine). La prânz poți mânca o ciorba foarte buna de legume ( yummm, de dovlecel și castraveți crede ma ca iese cea mai buna ciorba posibila, eu o iubesc ) după la cina poți sa mănânci niște carne făcută la grill sau la cuptor cu un bol mare de salata de roșii și castraveți ( eu mănânc zilnic fiindcă e cea mai buna). Dacă pe la 9-10 in colo nu mai poți sa rezisti și Îți este prea foame poți mânca niște fructe sau legume slabe in calorii precum căpșunele iar ca leguma castraveții.

Totodata trebuie sa faci mișcare in fiecare zi. Vreo 50 de genofleixni după sa faci cel puțin 1 min planking și fandări, și puțin alergat dacă ai posibilitatea și ai unde. Poți sa sari cu coarda ( este amuzant și sănătos ). Sucuri sa nu bei deloc. Bea apa. Minim 2l de apa pe zi!
Succes și niciodată sa nu te descurajezi! Toți putem dacă ne dorim! :)

8 răspunsuri:
| a răspuns:

La 14 ani si 1.62m ar trebui sa ai 52kg!
Poti slabi facand sport intens: alergat, mers cu bicicleta, sarituri cu coarda, jucat fotbal sau un alt sport, sau mers la sala si facut aerobic.
O dieta se impune si aici, elimindu-se: painea, pastele fainoase, cerealele de toate felurile, dulciurile, gemurile, sucurile, fast food-ul, cartofii prajiti.
Nu se manaca nimic intre mese si se reduc portiile de mancare la jumatate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DonnaAlba):

Joc fotbal in fiecare zi și alerg cel puțin vreo 5 km dar tot gras sunt...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru 123456FOREVER):

Atunci inseamna ca mananci foarte mult si trebuie sa elimnini ce ti-am scris mai sus si sa reduci si portiile de mancare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut. Ignora-i pe cei de mai sus (sau jos, ca poate primesc funda big grin ) care-ti zic ca nu este normal sa ai 66 de kg la varsta ta. Greutatea difera de la om la om, ce vezi tu pe internet cu greutatea ideala este 50% potrivit. Daca tu te simti bine in pielea ta si nu te simti obez, sau nu transpiri foarte repede (asta doar daca nu esti afara in caldura, bineinteles) este ok. Dar daca tot vrei sa slabesti, Trebuie sa renunti la tot ceea ce inseamna prajeli, fastfood, sucuri acidulate etc. Ar trebui sa ai 2 mese, dimineata si pe la pranz. Aici poti include carne, cartofi prajiti,
paste, orez etc, dar nu chipsuri sau fastfooduri. Seara, dupa ora 20:00 nu ai voie sa mananci! Decat oua ocazional sau fructe/legume. Important este sa bei multa apa. Pentru a slabi cu apa, dimineata, cand te trezesti, bea un pahar rece din frigider deoarece corpul tau va folosi fibre sa incalzeasca apa iar tu vei slabi, usor usor. Sa nu uitam de sport. Daca nu esti genul de persoana, poti merge pe bicicleta 30-60 de minute, sa alergi 20-40 de minute pe zi, sau sa faci flotari/genoflexiuni. Nu foarte multe, vei progresa cu timpul. Daca respecti toate astea, in vreo 3-4 saptamani vei vedea diferenta. Dar te anunt de acum, este foarte greu sa respecti acest program big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna! Micul dejun incearca sa il servesti fara paine.Sau mai exact lasa painea timp de doua 3 saptamani.Vei slabi garantat mai ales ca nu trebuie sa dai multe kg jos.La inaltimea ta va trebui sa dai jos aprox 4 kg. Poti sa mananci orice insa evita timp de 2-3 saptamani painea.

succes

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Bună si ție iti voi da un sfat cel putin eu am slabit 8 Kg asa in 2 sapt, dimineata nu manca absolut nimic, pe la ora 12-1 amiaza() mananca o ciorba (supa) dar mananca tot, langa carne. De care vrei tu..si langa o salata dac ai..Castraveti nu cont. Dupa ce ai mancat bea 2 pahare cu apa in jurul orei 4-5 fa minim 50 abdomene 20 flotari Eu faceam si 300 acum cum poti tu, dupa ce ai facut odihneste te macar 30 min, dupa fa ti 3 felii de paine peste paine pune rosii feliate frumos mai multe, dar numa 3 felii dupa ce ai mancat bea iar 2 pahare cu apa iar pana seara inainte sa te culci nu mai bea nimic si manca nimic. Doar inainte sa te culci mai bea iar 2 pahare cu apa si somn, a doua zi la fel, eu am slabit asa 7-8 kg in 2 sapt

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna.
In primul rand te felicit pentru cum pui problema si anume ca vrei sa slabesti intr-un mod sanatos. In al doilea rand pentru ca faci si miscare.
Desi este clara treaba ca pe partea asta stai excelent. Atunci cel mai probabil in alimentatie trebuie sa faci unele schimbari.
Pentru ca faci efort fizic ai nevoie de alimente care sa iti ofere energie si cele mai bune sunt cele bogate in proteine.

Ce sa consumi: carne, peste, oua, alaturi de multe legume si ocazional fructe de padure. M-am inspirat de aici: https://goo.gl/ojDFFQ poti sa afli de acolo mai multe detalii.

Ce sa eviti: zaharul (cel mai important), dulciurile, painea, pastele, bauturile cu zahar adaugat: https://goo.gl/9tCHFo

Sa bei cel putin 2 L de apa pe zi. Iar daca doresti ceva dulce, poti sa iti prepari ceva acasa folosind indulcitori naturali cu putine calorii cum sunt stevia sau eritritul: https://goo.gl/ZuHMfX.

Multa bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mergi la un nutritionist.Mananca sanatos, fa sport.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează