| simplegirl2 a întrebat:

Pentru cei care sunt cunoscători in medicina si farmacie(poate farmacist, asistent etc.): care sunt cele mai bune pastile antidepresive din zilele de azi? Care se vad efecte majore? Dați-mi niste nume de antidepresive care se găsesc la aproape orice farmacie! miltumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Caro34 a răspuns:

Ceea ce spui tu nu este depresie! Este surmenaj psihic si chiar trebuie sa dormi, sa bei lichide multe, sa mananci fructe proaspete, sport si rabdare. Tu esti propriul tai profesor, deci tu te inveti anumite lucruri si le respecti. Incearca sa iti faci un program de munca si odihna sau diverse lucruri care relaxeaza. Nu lua medicamente si alte prostii; esti tanara si te distrugi! Vrei sa ai o viata frumoasa? Fa-o asa cum o doresti insa nu cu tablete, picaturi si prostii! Numai bine!

11 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Esti prea tanara sa incepi sa iei astfel de pastile, chiar nu ai nevoie? Esti intr-o situatie chiar asa de disperata?

| Caro34 a răspuns:

Buna! Pt ce iti trebuie? Cine la va folosi? Numai bine!

| simplegirl2 explică (pentru Caro34):

Pt mine

| Caro34 a răspuns (pentru simplegirl2):

Cati ani ai? De la ce ai depresia? Detaliaza!

| simplegirl2 explică (pentru Caro34):

Am 17 ani....nu pot sa zic ca am depresie... uneori am niste stări inexplicabile :imi vine sa dorm toata ziua chiar daca nu sunt obosita, ma enervez repede din orice.Nu pot sa zic ca asa sunt toate zilele.Sunt zile cand ma trezesc binedispună si juntă gandesc la toate acestea si am o zi buna.

| anonim_4396 a răspuns (pentru simplegirl2):