| chiranvlad a întrebat:

Ma doare maseaua rau de tot.NU, nu sunt elev ca sa beneficiez gratuit de aceste tratamente, am 4 masele cariate 2 din ele distruse.ma omoara cu zile si 2 aile in continuu nu am dormit deloc mi-am dat pumni in gura leacuri babesti,cu spirt,vodca,rachiu, apa rece absolut orice leac babesc. Daca stiti si voi alltceva va rog nu ezitati happy

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Felys a răspuns:

Ce usor de zis sa le scoata, dar cat il costa dupa aia sa faca puntea, scoate una si iti face alte 3, una cea scoasa si doua in parti sa le prinda, si le mai si pileste, mai bine repara ce se mai poate repara, pune alta masea cu surub si mai tine de ea cativa ani, eu am asa de peste 5 ani, mai cade, iar mi-o lipeste si tot asa, dar cand scoti e bun scos, daca nu are bani sa le repara o sa aiba bani de implant?

4 răspunsuri:
| AdelinaC a răspuns:

Mergi sa ti le scoata, asa scapi de dureri, avand in vedere ca sunt 2 masele distruse, te-ar costa mai mult tratamentul lor, pentru ca mai apoi sa se sparga locul unde iti va pune plomba. Asa le scoti si gata, o extractie e pana in 100 de lei.

| Felys a răspuns (pentru AdelinaC):

Ce usor de zis sa le scoata, dar cat il costa dupa aia sa faca puntea, scoate una si iti face alte 3, una cea scoasa si doua in parti sa le prinda, si le mai si pileste, mai bine repara ce se mai poate repara, pune alta masea cu surub si mai tine de ea cativa ani, eu am asa de peste 5 ani, mai cade, iar mi-o lipeste si tot asa, dar cand scoti e bun scos, daca nu are bani sa le repara o sa aiba bani de implant?

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!