| Ostasu_Cristian_1994 a întrebat:

Salut, am aflat marti ca am Rubeola prin prezenta petelor rosii pe corp si prin disgnosticul medicului de familie. Ele au disparut joi, sunt la a 5-a zi de repaus acasa, petele nu mai sunt dar inca mai simt mici mancarimi pe zone foarte mici ale corpului care tin 2 secunde si dispar. Luni se face o saptamana de la dignostic credeti ca atunci se poate iesi afara in siguranta fata a se intoarce boala?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Irinushh a răspuns:

Tare as vrea sa iti spun da! Dar nu sunt medic si nimeni de aici nu e! Stiu ca sunt pisaloaga dar chiar ar trebui sa faci o vizita la medicul de familie ca incercarea moarte n-are :* Noroc amice! si insanatosire grabnica!

| Ostasu_Cristian_1994 explică (pentru Irinushh):

Nu esti pisaloaga, multumesc pentru raspuns. Chiar m-am gandit sa ma duc la medic si oricum asta faceam ca nu vreau sa ma joc cu starea mea medicala, doar am dorit sa primesc pareri despre acest lucru, ca poate cineva a trecut prin asta si are o idee. Multumesc inca o data.

| Irinushh a răspuns (pentru Ostasu_Cristian_1994):

Ce ma bucur sa aud asta...Pai cred ca poti iesi faara daca te simti mai bine oricum nu mai esti contagios. Contagios esti in cele 2 saptamani dinainte sa iti erupa, perioada asta este cea de incubatie a virusului. Faza cu statul acasa ca sa nu iei si tu rubeola e o prostie deoarece tu trebuie sa stai acasa ca sa nu ti se agraveze si sa ai grija de tine! Deci daca tu dai semne clare de insanatosire cred si eu ca poti iesi :*

2 răspunsuri: