|

As dori sa stiu ce exercitii trebuie sa fac inainte de a ma apuca de sala? Am inteles ca exercitiile sunt foarte obositoare si ca trebuie sa fiu obisnuit cu ele, sa le fac fata. Am 21 de ani, 1.96 inaltime si 84, 5 kg greutate. Ce suplimente recomandati si ce program de antrenament?

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Inainte de a merge la sala trebuie sa iei avizul unui medic si apoi sa consulti un antrenor specializat in aceasta directie. Asa se fac lucrurile bune, nu dupa sfaturile primite din gura lumii, pe marginea santului.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce tine de cardio, adica alergari si sa simti ca nu mai obosesti.
Abdomene, flotari, tractiuni pana nu mai faci febra musculara. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Mussette):

Multumesc. Chiar ajuta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru wannabe):

Cu placere. Eu cand merg sa alerg, vad ce ii pune un prieten sa faca pe cei care ii antreneaza. Si cam asta le cere. Si fara suplimente artificiale. Fructe si legume caci au vitamine si carne slaba. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Mussette):

Am 5 ani de sala, si tot mai fac febra musculara laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru PreaDulcePreaFin):

Inseamna ca faci mult sport. laughing
Eu dupa un timp, n-am mai facut febra musculara, doar ca n-am intensificat exercitiile. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Mussette):

Cand faci bodybuilding sau forta bruta, cum fac eu, febra musculara indica un antrenament bine facut big grin

Cand nu fac febra, ma uit sa vad ce-am gresit la antrenament si fac schimbari tongue

p.s. : nu exista "suplimente artificiale", tot naturale sunt si alea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu trebuie sa faci cestio ce inainte de a merge la sala, depinde ce vrei sa faci:
-culturism: doar cum arati conteaza, nu cat ridici sau ce faci, doar cum arati
-powerlifter: conteaza doar cat ridici la urmatoarele : impins la piept, genoflexiuni, indreptari
-olympic weightlifting: adica cum vezi la tv la olimpiada
-Strongman: adica vei ridica orice poti sa prinzi
-calisthenics: antrenament in parc/acasa

Intereseazate un pic de aceste optiuni, daca esti in Bucuresti ai noroc ca gasesti cam tot ce vrei (eu stau in sibiu si nu gasesc sala de olympic weightlifting sau haltere, dar multi zic sala de haltere la cele de culturism asa ca na). Mai este si crossfit, dar cred ca numa in Bucuresti. Poti sa mergi la sala si doar sa te intreti, evident big grin. Poti cauta program de 4 zile pe saptamana pe google si sa iti alegi, te interesezi de nutritie, in mare e sa mananci legume si carne. Incalzirea este vreo 5-10 minute pe un aparat de cardio (adica bicicleta, banda etc) dar nu te fortezi, doar te incalzesti si dupa te indinzi un pic, ca la scoala, cum era la ora de sport de la scoala si asta e tot

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează