|

As dori sa stiu daca exista cineva de aici care a avut alergie la steroizi. Tin sa mentionez ca am inceput o cura cu test propionat, trenbolon acetat (injectabil) si winstrol (oral). La a 6a injectie in fesa din partea stanga am simtit un disconfort ciudat si dupa 2 zile mi s-a umflat foarte tare. Am pus gheata, am luat ketonal si sunt mai bine. Problema e ca a 7a injectie am hotarat sa o fac in umeri. 1ml in cel drept, 1ml in cel stang si aceeasi problema. Bratul drept s-a umflat. Chiar nu stiu ce sa fac si mi-as dori sa stiu daca a mai patit careva asa ceva si poate sa imi dea ceva sfaturi. Multumesc

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu stiu daca e alergie aia. Baga in rectus femoris.
Ma gandesc sa iau si eu prohormones din cauza ca nu au efecte estrogenice. Tu luand winstrol, cum stai cu ficatul? iei ceva si pentru ficat?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru N0xEterniS):

Silimarina. Sunt ok cu ficatul. Am facut si in rectus femoris si aceeasi problema sad

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru N0xEterniS):

Doar in umeri si in fese am incercat. Exact aceleasi probleme. Nu are rost sa incerc in rectus femoris. Nu doresc sa nu pot umbla laughing Da, iau silimarina si nu am probleme cu ficatul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează