|

Bună.Îmi puteți spune cam cât contează alimentația într-un antrenament de mușchi?

Și dacă contează mult, cam ce trebuie să mănânc.

Dați-mi ceva de care pot să fac rost ușor...

Muțumesc anticipat.

13 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Antrenament de muschi? aualeu. ai o exprimare ceva mai misto decat Vanghelie. Ca sa iti raspund, cam 90% conteaza alimentatia in ORICE sport. si daCA COnteaza mult depinde de scopul tau in sportul pe care il faci. fie el definire, rezistenta, masa musculara, mentinere, etc.

| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Scuze de exprimare. Poți lăsa și un reply cu ce ar trebui în special să mănânc, dacă vrei. Baftă

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DonotPositive):

Depinde de scopul tau. masa musculara/slabit/definire. fiecare cu ale ei

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Masa musculară, că de slăbire n-am nevoie sunt super slab laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Are ceva dacă mănânc și dulcuri, adică cam 1 snacks viva la 3 zile? Strică mult în alimentație?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DonotPositive):

Eu in 2014 am renuntat definitiv la sucuri de orice fel, dulciuri (si tot ce contine zahar) si fast food. diferenta fizica cam 2-4% grasime corporala mai putin si pofta mereu de ceva dulce...si chipsuri nu am mai mancat (decat facuti in casa). nah, depinde cat de mult vrei sa te dedici

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Deci ce ai zice să mănânc pentru masa musculară? Mulțumesc până acum pentru răspunsuri big grin

P.S: Mănânc numai sandwich-uri și cornuri, foarte puține dulciuri.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DonotPositive):

Eu mananc doar lapte, cereale, oua, carne (nu ma intereseaza de care, carne sa fie), paine, cartofi, orez, iaurt, branza (doar cu carne, altfel mi se face rau), fructe, legume. daca nu pot avea o masa calda prefer la fast-food gen un meniu snitel fara sosuri sau cartofi (in baie de ulei prajiti...). 1 cheat meal e mai bun decat o masa lipsa, dar nu faci din asta un obicei. 1 data pe luna mai am 1 zi in care bag dulciuri cat sa imi ajunga pentru luna urmatoare, dar in ultima vreme nu mai simt nevoia de dulce

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Mulțumesc frumos.
Acum tot ce trebuie să fac e să caut niște exerciții bune pe lângă cele pe care le fac. flotări, abdomene, genoflexiuni, de astea. XD Merci din nou.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
12 răspunsuri:
| a răspuns:

70% poate mai mult chiar. POti sa faci mama antrenamentelor daca nu mananci ce si cat rebuie nu vei creste in veci.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Alimentatia conteaza 75%
odihna 15%
antrenament 5%
suplimente 5%

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:


legat de alimentatie:http://www.culturism.ro/......ulara.html

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut! Alimentatia conteaza cel mai mult,iar ca sa vezi rezultate trebuie sa consumi foarte multe proteine, astea fiind lapte, carne, branza, oua si tot asa! aici gasesti tot ce vrei http://www.reteteculinare.ro/sanatate/calorii/tabel/! Funda?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează