|

Buna seara! De 1 sapt m.am apucat de exercitii(flotari, abdomene si diferite exercitii cu gantere[8kg fiecare dar le pot aranja sa aiba 10kg fiecare, sau cat e necesar]). Fac cate 3 serii cu cate 30(abdomene)-5(unele exercitii cu gantera, nu atiu cum se cheama) repetari. Vreau sa mentionez ca merg si cu bicicleta de 3 luni mai serios(250km pe luna aprox). Exercitiile le fac cu pauza miercuri si duminica. Am 16 ani, 1.85 si 76kg. Pot spune ca am ceva muschi pe maini si pe picioare mai ales tinand cont ca nu am mai facut exercitii cu gantera sau de alt tip(mai faceam pe la 14 ani o flotare,un abdomen, dar nesemnificativ). Nu am practicat niciun sport. VREAU SA INTREB IN CAT TIMP SE VA OBSERVA CEA MAI MICA SCHIMBARE DAR SCHIMBARI VIZIBILE? PS:scuzati.ma ca am scris atat de mult

8 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Definire la ce? Definire = arderea grasimii care acopera muschii.

Daca nu ai muschi, la ce faci definire, la oase? intai pui muschi 2-3 ani de zile la sala si abia apoi te apuci de slabit ( definire ).

Da, stiu si de skandenberg, fac skandenberg competitional.

Pentru skandenberg sunt 2 antrenamente :

1. 1-2 ore / saptamana la masa speciala de skandenberg, cu oameni mai tari ca tine ( de preferat oameni care au MEDALII ), tragi de ei pana nu mai poti intinde mana

Asa :
https://www.youtube.com/watch?v=FwF_S0iR2JE&t=1m45s

Asta e pe departe cel mai bun ( cu antrenamentul asta am pus oameni care la ORICE EXERCITIU la sala ridica mai mult ca mine ).

2. antrenament de specifice ( importanta secundara ) :

https://www.youtube.com/watch?v=rUTGh1aFI1s&index=44&list=FLoBU7o5YdUw_o32hzh7TWFw

Primul ( izometrie intr-o mana la 90 de grade ) e cel mai bun, pentru skandenberg IZOMETRIA e mai importanta decat antrenamentul clasic.

7 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce schimbare? Ce vrei : masa musculara, slabire, rezistenta?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Eu vreau doar definire. Stiu ca nu pot sa fac prea multe acasa. Si daca imi puteti spune niste exercitii pentru abdomen(nu abdomene, mai mult iti strica spatele), care sa le pot face acasa, as fi recunoscator. P. S. : exercitii pentru skandenberg cunoasteti?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Multumesc de raspuns, succes la skandenberg!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Castanul):

Mersi.

Daca vii la cupa aquaventura sau la nationale la anul, ne intalnim big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Cam asta vreau sa stiu: Conturarea muschilor, a venelor, cresterea muschilor si masa musculara. Nu am nevoie de sala momentan, vreau sa se contureze muschii si sa creasca putin daca se poate, cam in cat timp s.ar observa?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Pai pe mine nu ma intereseaza inca sala. Vreau sa conturez muschii si poate sa ii maresc putin, si intrebam, in cat timp s.ar observa cele mai mici schimbari?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Vizibile? poate în 2-3 încep să se vadă venele conturate, 6 luni să se vadă ceva muşchi. trebuie ani să se vadă ca ai făcut. dar dacă nu faci sală nu cred că o sa ajungi mare chestie. deoarece doar la sală găseşti aparate care îţi lucrează muşchiul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează