|

Buna TPU... Am inceput sa fac sala de 2 saptamani, iar programul meu este asa:

-umar triceps

-picioare abdomen

-pauza

-spate trapez

-picioare abdomen

-pauza

-piept biceps

-picioare abdomen

-pauza si se repeta

Acum intrebarea mea: Este bun acest program? Daca nu de ce si cum ar trebui sa fie.

P.S.: Astazi am aflat ca nu e bine sa lucrezi picioarele cu alte grupe de muschi. Asa este?

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

P.S.: Astazi am aflat ca nu e bine sa lucrezi picioarele cu alte grupe de muschi. Asa este?

Da... pai piciorul are 3 grupe de muschi : cvadriceps ( adica coapse ), biceps femural si gambe.

Daca mai bagi alta grupa => 4 grupe pe antrenament, prea mult.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

1.De ce sa faci asa des picioare? Eu zic ca e ok sa lucrezi o grupa musculara pe saptamana, ca sa se refaca. 2. Picioarele e bine sa le lucrezi singure, intr-adevar, deoarece sunt o grupa mare.(Faci biceps femural, gambe si cvadriceps). Iti recomand site-ul culturism.ro, ofera programe pentru incepatori, si poti arunca o privire si pe aici: http://www.megaproteine.ro/antrenamente-si-nutritie.html

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu mai lucra picioarle asa des ca nu au timp sa se refaca.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează