|

Daca fac un an sala si imi formez o anumita masa musculara, dupa un an de pauza dispare masa musculara? Sau ramane macar in mare parte?

8 răspunsuri:
| a răspuns:

Doar daca reduci cantitatea de calori drastic,de exemlu diete stupide care reduc mult calorile,dar daca consumi o alimentatie sanatoasa si oferi organismului proteine,grasimi,carbo de cat ai nevoie el niciodata nu va apela la masa musculara,in plus masa musculara are propia memoria,peste un an te vei acomoda mai repede, desi doar benefici, dar de ce sa te lasi, poti face acasa flotari, la bara, genuflexiuni cu greutata, sunt multe care poti face acasa

| a răspuns:

Dispare in mare parte. Dar dacă te reapuci pui mai ușor decât data trecută și iei mai ușor în forță. Poate sa-ti rămână ceva masa musculara, dar dacă te antrenezi și mănânci bine. Ceea ce e prea puțin probabil să știi dacă ai sub 1 an de experiență într-o sala de forță, daca nu vrei sa mergi la sala toată viața mai bine nu mai merge deloc, sfatul meu.
Și nu trebuie neapărat să o faci doar pentru muschi, sunt alte beneficii și să găsești ce îți place să faci, e ca și cum ai zice că dacă mănânci sănătos 1 an și după te îndopi toată viața cu junk food o sa fii sănătos, nu prea merge...

| a răspuns:

Eu din experienta proprie iti zic ca ramane mai mult de jumatate la 1 an de zile pauza.Intre 60 si 75%. Marja asta este in functie de genetic, alimentatie si sanatate.Partea buna este ca daca te antrenezi natural, iti pastrezi forma o perioada mai mare de timp.

| a răspuns:

As zice ca ramane cam jumate, dar depinde de multi factori.

| a răspuns:

Si dupa 2 luni se vede imediat diferenta si te simti mult mai slabit, daramite 1 an. Iti pierzi 50% din masa daca te lasi brusc 1 an de zile si reduci mesele

| a răspuns:

Salut in mare daca nu mai faci nici-un antrenament pentru zona respectiva masa musculara devine la forma initiala dar daca te reapuci de sala dupa cateva saptamani incepe sa se "umfle" iar pentru ca tu practic ti-ai dezvoltat muschiul respectiv"el se dezumfla" in urma lipsei de antrenament!
de ex daca tu la piept pana sa te lasi de sala ridicai 25kg(bara)+discuri de 10+10(exemplu)forma inca exista dar este "Dezumflata" dupa daca te reapuci de sala si lucrezi iar pieptul n-o sa poti face iar cu 25+10+10 o sa o iei usor 25+2.5/5kg depinde de forta si ambitia care o ai happy
Succes!

| a răspuns:

Rămâne în mare parte