|

Hey, TPU! Dupa cum stiti fac de 2 luni antrenament acasa, nu am posibilitatea sa merg la sala pentru ca oricum am programul incarcat. V-am spus ca antrenamentul consta in flotari (in mai multe forme), flexii (4 kg), abdomene. De cand fac am pus pe mine 3 kg de masa musculara. Aveam 47 kg, iar acum am 50 kg. Ideea e ca am inceput să cam stagnez, dar nu imi pot cumpara chiar acum gantera de 10 kg si nici nu pot sa fac tractiuni pentru ca nu am acum cum sa montez o bara, afara ninge. Si as vrea sa imi spuneti ce alte exercitii mai pot face pqna in februarie cand o sa imi cumpar gantera, iar in martie o sa imi montez bara pentru tractiuni. Ideea e ca am auzit ca pot incerca noi tipuri de flotari, cum ar fi cele intr- mana sau verticale, numai ca inca nu le pot face. Deci aveti idee cum sa nu mai ma aflu in procesul de stagnare fara sa fie nevoie sa cresc greutatea?

Rog seriozitate, multumesc!

14 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Fa flotarile mai grele, gen fa-le intr-o mana. Nu poti intr-o mana, coboara intr-o parte, gen duci umarul sa atingi palma stanga, ca sa pui mai multa greutate pe stanga. Sau cu dreapta te tii de un obiect mai inalt (un scaun spre ex.) ca sa pui greutate mai mare pe stanga. Apoi schimbi din nou.

Picioare nu lucrezi? Umeri? Triceps?

13 răspunsuri:
| a răspuns:

Alea 3 kg per plus cate sunt grasimi, apa?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Nu prea pot acumula grasime ca urmare a metabolismului meu, sunt ectomorf, nu m-am cantarit decat dupa 1-2 ore dupa ce am baut apa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu exista nu pot, orice primata acumuleaza grasime cand este pe plus, asa este omul construit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai normal ca stagnezi, de aia pentru masa musculara se fac exercitii cu greutati. Si fara bara si fara greutati, n-ai cum. Ori improvizezi, pui greutati intr-un rucsac etc (cauta pe net), ori macar iti pui o bara sa poti face tractiuni si mai multe exercitii, uite cateva:
https://antrenorulmeupersonal.ro/articole/top-15-exercitii-fara-greutati-pentru-forta-si-masa-musculara/
Cel putin o sa-ti mentii rezistenta, poate o sa te si definesti si o sa-ti fie mai usor cand o sa te apuci de greutati, dar in masa musculara ma indoiesc ca o sa mai cresti pana atunci.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Sn4k3):

Pai, eu deja fac flotari cu 10 kg in spate puse intr-un rucsac, dar acum nu am cum sa imi pun bara de tractiuni pana in martie si nici cum sa imi cumpar greutati mai mari pana in februarie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Picioare nu. Credeam ca umerii si tricepsul se formeaza tot prin flotari. Am spatele destul de format. Deja fac flotari cu mana dreapta pe un obiect mai inalt si invers. Singurele tipuri de flotari pe care nu pot sa le fac sunt cele intr-o mana si cele verticale. Nu stiu ce exercitii sa mai incerc pentru a putea evolua. De obicei maresc numarul de repetari la seturi. Deocamdata strang bani pentru gantera de 10 kg. Si bara de tractiuni o sa am tocmai peste 2 luni... Bicepsul este cel care creste cel mai greu, pe de alta parte pieptul mi-a crescut destul de repede. Fac 40 de minute antrenament cu tot cu pauza, 5 zile pe saptamana. Crezi ca ar trebui sa maresc intensitatea? Si sa pun mai multe exercitii? In total fac 6 exercitii: abdomene 3 seturi, flotari inclinate 2 seturi, circuit de flotari 1 set (le-am inceput de 1 saptamana), flexii 3 seturi, flotari clasice 3 seturi si flotari cu greutate in spate (10 kg) 2 seturi. Ar trebui sa mai maresc seturile?
Si inainte sa incep antrenamentul fac un plank de 1:30 min si dupa ce termin fac de 1:06 min.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai n-ai ce face inseamna. Mentine-te macar pana poti sa iei greutati.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

"Am spatele destul de format", sa inteleg ca porti XXL? Poti sa faci tractiuni cu 30kg legate de tine?

Umerii au 3 parti: deltoid anterior, deltoid lateral si deltoid posterior. Doar cel anterior se lucreaza la flotari (si nici acolo 100%, cam 30%).
La fel si tricepsul, are 3 capete.

"De obicei maresc numarul de repetari la seturi." -> trebuie sa maresti greutatea, nu numarul de repetari. Si zile de pauza, faci flotari o data la 3-4 zile.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Port inca marimea L, dar tricourile si camasile incep sa fie din ce in ce mai stramte.
De ce la 3-4 zile? Mi se pare multa pauza, adica nu ai spus ca antrenamentul e usor de facut?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai tocmai, ca o sa-l faci tu mai greu. Eu prefer sa lucrez o grupa pe saptamana, adica 6 zile pauza la grupa respectiva si asa am construit muschi si forta.

repet: spatele il ai "destul de dezvoltat" cand faci tractiuni intr-o mana + porti XXL (chiar si XXL-ul trebuie sa fie stramt) + daca faci tractiuni cu 2 maini sa legi 30-40kg de tine.

Mai stiu oameni care au "spatele dezvoltat" si daca leaga 10kg la tractiuni nu mai pot niciuna laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut. Nu mai poti creste daca nu maresti greutatile, de aceea ai nevoie de sala. Pana cand mergi la sala incearca sa maresti numarul de serii, altceva nu poti face.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce inaltime ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Denisandreea214):

1,60

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează