|

Niste exercitii pe care le pot face acasa ca sa slabesc in zona abdomenului(burtii) si unele pentru piept.

12 Raportează Evaluează
12 răspunsuri:
| a răspuns:

Asta este parerea mea.ii trebuie synthol? https://www.youtube.com/watch?v=PLAIWZxyS7E

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru express11):

Https://www.youtube.com/watch?v=tLPiPLHEI8U

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru express11):

Si care este legatura dintre ce am spus eu si synthol? Parerea ta o inteleg, dar daca aia nu e cea mai buna modalitate, ai putea sa ti-o ti pentru tine. Flotari? Ok. dar abdomene? Sunt multe exercitii eficiente pentru dezvoltarea abdomenului si care sunt peste "abdomene". El vrea definire musculara sau pur si simplu slabire, deci mai efieciente sunt exercitiile cardio.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Eu din natura profesiei sunt cu forta bruta-flotari, abdomene, bara fixa, paralele.si din pacate mai si da rezultate.dar nu sunt arnold.iti respect parerea.bafta!

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Abdomene si flotari

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Abdomene, lol

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Georgemy2):

Cele mai proaste, "lol"

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

O alimentatie sanatoasa, mancare mai putina, exercitii cardio (sarit coarda, alergat, burpees etc.-gasesti destule pe net). NU poti slabi doar intr-o zona a corpului. Cand slabesti, slabesti peste tot.
P.S.: Conteaza si odihna.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Deci,pentru piept ai putea sa faci flotari cu mainile mai apropiate de corp decat de obicei (incat sa fie palmele paralele cu umerii sau cu pieptul.Incearca sa faci forma palmei in forma de triunghi cand faci flotari). Poti sa mergi la sala,sau daca nu ai timp poti sa-ti faci propriul tau antrenament constand in flotari, genoflexiuni, abdomene, forfecari, alergare de rezistenta.Ai grija sa nu te fortezi, ca sa nu faci febra musculara care sa nu te mai lase sa continui antrenamentul.Pe zi ce trece fa cat mai multe exercitii din cele enumerate mai sus. Sper ca ti-am fost de folos.Mult success in continuarewinking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează