|

Salut, am o intrebare fac sala de 3 luni si vreau sa imi iau niste proteine (whey), si am o intrebare

daca iau o luna proteine si fac sala si dupa 2-3 luni fac sala fara proteine si dupa iar iau proteine

o sa pun masa musculara?

15 Raportează Evaluează
15 răspunsuri:
| a răspuns:

Proteina e un supliment alimentar, ar trebuie sa intelegi termenul de supliment, e ceva in plus la alimentatia ta, care ar trebui sa contina destule proteine si carbo. e normal ca daca nu ii dai corpului suficienta proteina ( cam 2.2g x greutatea ta) faci sala cam degeaba

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pui masa musculara daca reusesti sa-ti iei din alimentatie proteinele necesare (2-2,5g /kg corp pentru rezultate bune).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Pentru masa musculara conteaza foarte mult si carbohidratii, deci nu te axa numai pe proteine. Iti recomand totusi sa nu iei gainer, sa incerci sa-ti procuri carbo din alimentatie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Demonstrat stiintific 1.7g. nu esti in sezon de culturism sa participi la competitii sportive pentru 2.5

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Nu particip la competitii desi iau 2, 2-2, 3g proteine/kg corp si arat ca un culturist (probabl nu chiar asa de definit off-season, dar vara...). Anyway, unde scrie ca e de ajuns doar 1, 7 g? :O

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Crezi ca stau sa iau istoria browserului meu cap coada? stiu ca am citit, unde exact nu tin minte. oricum site-urile de documentatie sunt bune.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

thinking Eu citisem pe flexonline ca trebuie chiar mai mult decat 1g proteina/lb (1kg=2,2 lb), deci peste 2, 2. Pe BPI sports zice 1, 25g /lb (Vine 2, 75g /kg). Nu stiu ce sa zic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Daca luam pieptul de pui ca exemplu. 22g/100g produs. sa zicem ca am 70 kg, deci cu 2.2g imi trebuie cam 150g proteina pe zi. deci ar trebui sa mananc 700g de pui pe zi? asta pe langa 500+g de carbo? mai adaug si grasimi?

in teorie suna ok, in practica e...prea mult. eu zic totusi ca pentru non-competitori daca ajungi la 2g cu tot cu suplimente e suficient. excesul de proteina e foarte daunator. problema e...cat inseamna exces?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Exces cred ca inseamna mult mai mult decat 2, 5. Eu la 86 de kg reusesc sa imi asigur doar din alimentatie 190 g proteine. (2, 2g/kg corp). +suplimente daca iau ar veni 2.5. (De obicei nu iau). In perioada de definire ar trebui chiar mai mult (2.5-2.8) ca sa nu se piarda multa masa.

Pentru cei care nu concureaza, ai dreptate, 2g e foarte ok, dar pentru rezultate MAXIME cred ca trebuie sa urce putin mai mult. Asta depinde si de persoana.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Da...tot in sportul asta depinde de persoana. acum ca am fractura de radius cu deplasare cu tot cu suplimente ajung la 200-250g proteina si am 66 kg. reparatia oaselor consuma multa proteina. si diferenta de la supradoza o simt prin dureri reduse ale zonei afectate. docttorul mi-a zis ca alimentatia in cazul unei fracturi masive poate ajunge de la 2500 kcal la 8000 si corpul sa nu isi schimbe forma. ca un os rupt preia multi nutrienti, etc etc. deci ajungi la 3-3.5g proteina la un os rupt fara sa fie exces si ajungem iar la parerea ta desprre diferenta intre oameni. de la caz la caz

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

2-2,5g pe kg corp, e cam mult pentru unu care face sala de 3 luni, are nevoie mai intai de muschi care sa consume acele proteine. Daca ai un pic de biceps nu ai nevoie de multe proteine sa il intreti, la fel cu tot restul corpului

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ubox7007):

2g nu mi se pare mult. Muschii nu trebuie doar intretinuti, ci trebuie sa si creasca. Oricum, nu stiu de ce vrea sa ia suplimente cand ar putea sa-si asigure din alimentatie tot ce are nevoie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă doar iei proteine şi nu te alimentezi corect, nu te antrenezi corect, nu te odihneşti...NU. De ce să iei doar o lună şi 2-3 luni să nu mai iei?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru ValyComan):

Pai cine a spus ca nu ma odihnesc si nu ma antrenez corect?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AndreiCristian123398):

Eu doar ţi-am zis la ce să te aştepţi dacă nu te alimentezi, odihneşti, antrenezi corect. Foarte bine dacă ţi cont de chestiile astea... poţi lua suplimente, şi fără pauză.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează