|

Salut,am si eu o nelamurire. Am 15 ani si 163cm si practic antrenamente cu greutatea corporala(caliesthenics) dar mai fac si exercitii pentru skandenberg cu o gantera de 10 kg(pentru antebrat, flexiile alea specifice si pentru rezistenta cand tii gantera dreapta in jos). Credeti ca unele dintre aceste exercitii cu gantera sau cu greutatea corporala mi-ar afecta cu ceva cresterea in inaltime? Sunt cam micut si as vrea sa ma mai inalt putin. Multumesc anticipat happy

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce faci tu cu o gantera NU e pentru skandenberg.
Exercitii de skandenberg:

- ramat la scripete cu rolling thunder
- top-roll cu centura si discuri
- tractiuni cu incheietura indoita
- tractiuni in prosop
- izometrie

La skandenberg tragi din spate, nu din mana, tu faci doar antebrat... ceilalti muschi implicati (in special spatele) nu-l lucrezi deloc. + ca nu lucrezi miscari, la skandenberg NU ai cotul fix, daca tu nu antrenezi miscarile de atac (gen cand tragi cotul pe diagonala sau in L) nu o sa le poti aplica la masa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Multumesc mult. Despre exercitiile cu greutatea corporala(caliesthenics) ce parere ai? Mi-ar dauna cu ceva? Si apropo, la flotari lucreaza si spatele si antebratul? M-ar ajuta acestea la skandenberg?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Alexandru_Alex_1990_SRJO):

La flotari lucreaza piept (70%) si triceps + deltoid anterior (30%).

Flotari = miscari de impins (piept+umar+triceps)
Spatele se lucreaza cu miscari DE TRAS: tractiuni, ramat, indreptari.

Tractiuni = spate+biceps+deltoid posterior.

Cu corpul tau pentru skandenberg poti face:

- tractiuni cu incheietura indoita
- tractiuni in prosop (pentru priza si intarirea degetelor)
- tractiuni asistate (tot cu prosopul, cu o mana te tii de bara si cu alta de prosop cat mai jos, ca sa fie greutate mai mare pe mana care se tine de bara)
- frog stand (cand stai cu tot corpul pe incheieturi): aici ideal e sa ajungi la 30-40 de secunde, dar o sa-ti ia ceva timp, eu am putut 30 de secunde dupa 1 an aproximativ

Probabil mai poti face tractiuni in triunghi si muscle-up. O sa te ajute putin la skandenberg.

Dar cel mai bun antrenament, pe departe, este antrenamentul la club, la masa de skandenberg cu oameni mai tehnici decat tine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Deci daca fac caliesthenics si orice exercitiu cu greutatea corporala nu imi dauneaza cu nimic la crestere sau la spate? (La 15 ani ai mei)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Alexandru_Alex_1990_SRJO):

Nici daca faci cu greutati nu-ti dauneaza. Eu la 16 ani faceam genuflexiuni cu 60-70 kg pe umeri (am facut is cu 80) si am mai crescut 11 cm dupa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Te afectează dacă faci cu greutati mari. Sporturile cu, greutati se rezolva recomanda dupa 18, 19 ani tocmai ca sa nu ți afecteze structura osoasă. Dacă vrei un sport pentru o dezvoltare armonioasa pentru vârstă ta, care implica toate grupele de mușchi și nu te afectează este înotul. Iar după 18 ani poți să faci sală. Succes

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Adi88):

Dar despre antrenamentele cu greutatea corporala ce parere ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Alexandru_Alex_1990_SRJO):

Antrenamentele cu propria greutate is oky, is mai mult spre cardio. Sa ti dau un exemplu: faci genuflexiuni normale si faci genuflexiuni cu o halteră tinanto deasupra capului. Repetand acest exercitiu iti tasezi oasele tu fiind in crestere, apasa...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Adi88):

Facute corect nu-ti taseaza oasele... eu la 16 ani faceam genuflexiuni cu 70kg pe umeri lejer. Si am mai crescut 11 cm.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu frate nu are cu ce sa iti incetineasca cresterea foarte bravo ca practici sportul

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează